Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها ـ رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کرمانشاه ـ کامیاران خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر کشته شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، ‌سرهنگ محمد حیدری ‌اظهار داشت: این حادثه حوالی عصر امروز و در بین 3 خودروی سمند، دنا و کامیون رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه هر پنج سرنشین خودروی سمند که به صورت رخ به رخ با کامیون برخورد کرده بودند، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، افزود: راننده کامیون ایسوزو نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

آمار فوتی‌‌های تصادفات در محورهای استان ایلام 46درصد کاهش یافتتصادفات جاده‌ای استان قزوین 19 درصد کاهش یافتاورژانس: دو مصدوم تصادف در سمنان را به اشتباه فوتی اعلام کردیم

رئیس پلیس راه کرمانشاه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کرد و ادامه داد:‌ عدم تعریض محور کرمانشاه - کامیاران همه ساله قربانیان زیادی می‌گیرد و به نظر می رسد وقت آن فرا رسیده تا مسوولان فکری اساسی برای رفع این معضل کنند.

انتهای پیام/‌ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بامداد امروز در پی نزاع و درگیری بین ۲ خانواده یک نفر با اسلحه‌گرم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ نفر دیگر از خانواده مقتول به شدت زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه هویت قاتل معلوم است، افزود: تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت