Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@17:05:37 GMT

هزار میلیارد تومان در منطقه رضوان سرمایه‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۰۵۶۱

هزار میلیارد تومان در منطقه رضوان سرمایه‌گذاری شد

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هزار میلیارد تومان در منطقه رضوان سرمایه‌گذاری شده است گفت: در حوزه معادن آهن هرمزگان با انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، جهش جدیدی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در معادن بخش فین شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در پهنه‌های معدنی هرمزگان سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: از جمله این سرمایه گذاری‌ها احداث کارخانه کنسانتره است که در منطقه رضوان بخش فین، سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی برای احداث این کارخانه صورت گرفته و در حال حاضر 95 درصد پیشرفت دارد و امیدواریم تا اسفند‌ماه سال جاری خط تولید آن آماده افتتاح و راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مجموعه توانسته برای 300 نفر ایجاد اشتغال کند که 170 نفر از آنها نیروهای بومی بخش فین هستند.

استاندار هرمزگان سرمایه گذاری ها در معادن بخش فین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند و مردم بخش فین نیز در اجرای آنها همکاری مناسبی داشته‌اند، همچنین سرمایه‌گذاران پروژه‌های معدنی کمک های اجتماعی خوبی در بخش فین انجام داده‌اند و با بهره برداری از این پروژه‌ها، ایفای نقش اجتماعی سرمایه‌گذاران در منطقه بسیار بیشتر خواهد شد.

وی به ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه معادن هماتیت در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها در راستای تکمیل چرخه فولادسازی در استان صورت گرفته است.

همتی تصریح کرد: در حوزه معادن آهن هرمزگان با انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، جهش جدیدی صورت گرفته و علاوه بر این در بخش فین، مجموعه مادکوش نیز بر روی معدن دیگر سرمایه‌گذاری انجام خواهد داد.

میزگرد تسنیم|شرکتهای بزرگ در تابستان با 5 دلیل متوجه حبابی‌شدن بورس شده بودند/ لزوم تغییر ریل نظام بانکی با هدایت پول از طریق صندوقهای سرمایه‌گذاریمعاون وزیر صنعت: به دنبال تعیین مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار و محروم هستیمسرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومانی برای اجرای مدل دوم تصفیه خانه همدان‌

 انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری ها پروژه ها بخش فین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید

سیلاب جان کودک ۹ ساله روستای کهورتاک منطقه توکهور هشتبندی را گرفت.

به گزارش ایسنا، بارندگی جان کودک ۹ ساله روستای کهورتاک منطقه توکهور هشتبندی را هم گرفت تا با احتساب دو نوجوان ۱۴ و ۲۰ ساله جاسکی که در گودال آب گل آلود شنا کرده و غرق شده بودند،‌ شمار فوتی های بارندگی اخیر در هرمزگان به ۳ نفر افزایش یابد.

این کودک ۹ ساله اهل روستای کهورتاک هشتبندی بود که صبح امروز، ۲۹ فروردین با دوستان خود برای تماشای رودخانه به جوار رودخانه سیلابی روستایشان رفته بودند، در آب می‌افتد. اهالی روستا با شنیدن صدای فریاد کودکان متوجه مبینای ۹ ساله گرفتار شده در سیلاب می‌شوند اما کاری از پیش نمی‌رود و در نهایت کودک غرق می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند