Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. روزنامه قطری استادالدوحه زمان دقیق بازی های مرحله گروهی را مشخص کرده است و حالا استقلال و پرسپولیس زمان تقابل با حریفان خود را شناختند. از جذابیت های مرحله گروهی ، رویارویی علی کریمی و شجاع خلیل زاده با سرخابی هاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱، تیم ها حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که برای اولین بار با حضور ۴۰ تیم و در ۱۰ گروه برگزار می شود که در غرب آسیا ۲۰ تیم در ۵ گروه و در شرق نیز ۲۰ تیم باقیمانده در ۵ گروه به مصاف هم می روند.

اما صفحه توئیتری روزنامه “استاد الدوحه” قطر در خبری اختصاصی برنامه نمایندگان این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد که با توجه به همگروهی نمایندگان ایران با ۳ تیم قطری، می توان برنامه تیم های ایرانی را نیز بر این اساس پیش بینی کرد.

صفحه توئیتری استاد الدوحه با اعلام برنامه بازی های الدحیل، مدعی شده است این تیم قدرتمند قطری، در روزهای ۲۶ و ۲۹ فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب به مصاف تیم های الشرطه، الاهلی و استقلال خواهد رفت. با توجه به اینکه این رقابت ها از ۲۵ فروردین آغاز خواهند شد و باید در ۱۰ اردیبهشت نیز به پایان برسند، مشخص است که تیم ها هر سه روز یکبار به میدان خواهند رفت.

در نتیجه، دیدارهای بعدی الدحیل در روزهای چهارم، هفتم و دهم اردیبهشت به انجام خواهد رسید و با توجه به همگروهی استقلال با این تیم قدرتمند قطری، آبی پوشان نیز قطعا در روزهایی به میدان خواهند رفت که الدحیل باید مقابل رقبا قرار بگیرد.

در نتیجه استقلال نیز در در روزهای ۲۶ و ۲۹ فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب به مصاف تیم های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر خواهد رفت. از آنجایی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حتی اروپا ترتیب بازی های دور برگشت بدین صورت است که بازی سوم مرحله رفت، اولین بازی دور برگشت و بازی اول دور رفت، دومین بازی دور برگشت و دومین بازی دور رفت، آخرین بازی دور برگشت خواهد بود، در نتیجه برنامه بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان به شکل زیر خواهد بود:

۲۶ فروردین: استقلال – الاهلی
۲۹ فروردین: استقلال – الشرطه
اول اردیبهشت: استقلال – الدحیل
۴ اردیبهشت: استقلال – الدحیل
۷ اردیبهشت: استقلال – الاهلی
۱۰ اردیبهشت: استقلال – الشرطه

همچنین، این وب سایت قطری در ادامه برنامه دیدارهای الریان را نیز منتشر کرده است. با توجه به همگروهی الریان با پرسپولیس، قطعا در آن روزی که الریان با هر حریفی دیدار کند، پرسپولیس نیز در آن روز به مصاف دیگر تیم باقیمانده گروه E خواهد رفت. در نتیجه با استناد به برنامه دیدارهای الریان، این احتمال می رود که پرسپولیس طبق برنامه زمانبندی زیر مقابل رقبایش قرار بگیرد:

۲۵ فروردین: پرسپولیس – برنده الزورا عراق و الوحده امارات
۲۸ فروردین: پرسپولیس – الریان
۳۱ فروردین: پرسپولیس – گوا هندوستان
۳ اردیبهشت: پرسپولیس – گوا هندوستان
۶ اردیبهشت: پرسپولیس – برنده الزورا عراق و الوحده امارات
۹ اردیبهشت: پرسپولیس – الریان

لازم به ذکر است که این برنامه زمان بندی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تنها با استناد به صحیح بودن خبر روزنامه استاد الدوحه قطر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس روزنامه استادالدوحه لیگ قهرمانان آسیا رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دور برگشت بازی دور رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

استقلال در لیگ برتر 50 امتیاز گرفته است. این در حالی است که پرسپولیس 49 امتیاز در لیگ گرفته اما در فصل جاری، پرسولیس در مجموع لیگ برتر و جام حذفی بهتر از استقلال کار کرده است.

به گزارش طرفداری، از زمانی که پرسپولیس تحول خود در مسابقات داخلی را آغاز کرده، این تیم توانسته در 8 بازی صاحب 7 برد و یک مساوی شود. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس 6 برد و یک مساوی در 7 بازی لیگ و یک برد در مسابقات جام حذفی به دست آورده است.

پرسپولیس در این مدت حتی از استقلال امتیازگیر سال جدید هم بالاتر قرار گرفته است. در این 8 هفته و در مدت زمان حدودی 2 ماه، تیم استقلال در 8 بازی خود صاحب 5 برد، 2 مساوی و یک باخت شده است. از هفته شانزدهم لیگ برتر به بعد، پرسپولیس تنها برابر استقلال مساوی کرده و امتیاز از دست داده اما استقلال به جز مساوی برابر پرسپولیس، در لیگ برتر برابر مس رفسنجان 2-2 کرده و برابر همین تیم در جام حذفی با نتیجه 2-0 بازنده شده است. به عبارتی پرسپولیس در 8 بازی اخیر خود 22 امتیاز گرفته در حالی که استقلال در مدت زمان مشابه 17 امتیاز به دست آورده است.

در مجموع، عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به این شکل بوده است:

استقلال در لیگ برتر: 23 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 12 گل خورده، تفاضل 19 پرسپولیس در لیگ برتر: 23 بازی و 49 امتیاز، 30 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 17 استقلال در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 50 امتیاز، 31 گل زده و 14 گل خورده، تفاضل 17 پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی: 24 بازی و 52 امتیاز، 33 گل زده و 13 گل خورده، تفاضل 20

بر این اساس باید گفت در مجموع مسابقات رسمی داخلی در فصل 1403-1402، تیم پرسپولیس 2 امتیاز بیشتر از استقلال گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار مرحوم؛ زنوزی زنگ زد، «شجاع» حضوری رفت + عکس
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس