Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@00:04:14 GMT

جسد ۳ مفقودی غار بابا احمد چالدران کشف و رهاسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۰۸۸۵

جسد ۳ مفقودی غار بابا احمد چالدران کشف و رهاسازی شد

جعفرزاده گفت: پس از اتمام عملیات امدادی نیروهای هلال احمر در غار بابا احمد چالدران، جسد هر سه مفقودی کشف شد.

«امیرجعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه،اظهار کرد:  30 آذرماه سه نفر که اهل سنندج، ماکو و خوی بودند که فرمانداری شهرستان گزارشی مبنی بر مفقودی 3 نفر در غار بابا احمد چالدران خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: بعداز حضور و ارزیابی از شرایط و موقعیت، به مداخله تیم تخصصی غارنوردی اعلام نیاز نموده و هماهنگی های لازم جهت فراخوان تیم غارنوردی از استان آذربایجان شرقی معمول، که نهایتا تیم های عملیاتی شامل؛ تیم های امداد و نجات پشتیبان، کوهستان، غارنوردی، آتش نشانی  و با مشارکت سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عملیات جستجوی مفقودین شروع که طی دو روز عملیات طاقت فرسا 3 نفر مفقودی غار بابا احمد کشف و رهاسازی شد و جهت انجام سایر تشریفات قانونی تحویل مراجع زیربط گردید.

جعفرزاده اگفت: نیروی های عملیاتی در این حادثه را 7 تیم متشکل از 39 نجاتگر دواطب و پرسنل و تعداد آمبولانس بکارگیری شده در این عملیات را دو دستگاه، خودرو کمک دار سبک 8 دستگاه و ست نجات تیپ یک را دو دستگاه بود.

وی گفت: دسترسی سخت و وجود گازهای سمی در این غار احتمالا علت مرگ این سه نفر بوده است.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارومیه آذربایجان غربی هلال احمر غار بابا احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم بابا سیبیلو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم بابا سیبیلو به کارگردانی ادوین خاچیکیان و نویسندگی احمد احمدی و ادوین خاکچیان محصول سال 1398 است. پسر بچه‌ای بازیگوش به نام فرهاد بر اثر استفاده زیاد از تلفن همراه و بازی با آن، بی‌هوش شده، خواب عجیبی می‌بیند و دردسرهای زیادی را تحمل می‌کند. خوابی پر ماجرا که آنقدر فرهاد را تحت تاثیر قرار می‌دهد که او را از انجام بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی منصرف می‌کند. رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، عباس محبوب، محمدرضا احمدی، یوسف صیادی، اردشیر کاظمی، پارسیا شکوری، رز رضوی و محمدطاها بهروزپور در این فیلم مقابل دوربین مرتضی خان‌محمد بازی کردند. محمد احمدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و محمد توکلی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • پیدا شدن سه نوجوان مفقودی در عَنبرآباد
  • فیلم| مفقودی‌های سیل عنبرآباد پیدا شدند
  • احمد خاتمی: عملیات علیه اسرائیل مبنای فقهی و قرآنی دارد | مردم را ترساندند چنین و چنان می‌کند، هیچ غلطی که نتوانست بکند
  • احمد خاتمی : در عملیات « وعده صادق » مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • احمد خاتمی: مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند
  • سکانس‌هایی از فیلم بابا سیبیلو