Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@19:57:02 GMT

واکنش‌های مردمی به خبر خوش جهانگیری

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۱۲۴

واکنش‌های مردمی به خبر خوش جهانگیری

وعده‌های بی‌سرانجام و برعکس از آب درآمدن وعده‌های برخی دولتمردان، با انتقاد مردم مواجه شده است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اخیراً جهانگیری که از رکوردداران وعده‌ها در دولت روحانی محسوب می‌شود، گفته بود زمستان تمام شد و هفته‌های خوشی را پیش‌بینی می‌کنیم. در واکنش به این اظهارات، سایت جهان‌نیوز از مخاطبان خود خواست نظر خود را درباره این سخنان که آمیخته با حمله و برچسب زدن به منتقدان بود، بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرات را می‌خوانید:
- فقط این یک مورد را پاسخ دهند تفاوت بین دلار ۴۲۰۰ تومان با دلار آزاد به جیب چه اشخاصی رفته است؟
- ان‌شاءالله سال آینده با سرکار آمدن یک دولت انقلابی و متعهد و متخصص روز‌های خوشی در انتظار کشور و مردم است.
- امروز وقت کلاس ریاضی هستش، نه انشاء هر وقت خبر خوش اومد و دیدیم اون وقت قضاوت خواهیم کرد.
- زمستان این مردم در مرداد ۱۴۰۰ و با رفتن اصلاح‌طلبان تموم میشه.
- از استادش یاد گرفته که خبر‌های وحشتناک را با چاشنی خبر خوش اعلام کنه تا آدم دردش نیاد.
- آقای جهانگیری مردم هنوز خبر‌های خوش قبلیتون رو فراموش نکرده‌اند.
- ملت هم مطمئن است که دو سه ماه دیگر با رفتن این دولت، نفس راحتی خواهد کشید.
- حتی اگر دولت نداشتیم اوضاع اقتصادی اینقدر وخیم نمی‌شد.
- مردم شریف ایران یادتان هست قبلا چه وعده‌های خوبی بهتون دادیم...
- وای خدایا به دادمون برس یعنی قراره چه بلایی تو هفته‌های آینده نازل بشه.
- وقتی جهانگیری و روحانی مژده روز‌های خوشی می‌دهند لرزه و دلهره به جان آدم می‌افتد.
- البته روز‌های خوش با درایت و قدرت مجلس انقلابی، قوه قضائیه مقتدر و ان‌شاءالله رئیس‌جمهور بالیاقت و انقلابی آینده، نه با مدیریت ناکارآمد و ناتوان فعلی.
- احتمالاً این وعده، مثل وعده دلار جهانگیری است. خدا به‌خیر کند.
- هر وقت روحانی یا جهانگیری وعده داده، عکسش را مردم شاهد بودند!
- اگه منظورتون اومدن بایدن جون هست و اگه زمستون و تابستون وضع اقتصادی مردم به رئیس‌جمهور آمریکا مرتبطه حداقل شما‌ها برید بیرون از بیت‌المال ارتزاق نکنید.
- درختی که هفت سال ثمر نداده، دیگه ثمر نمیده.
- بنده خدا راست می‌گوید، چون به پایان دولت بی‌تدبیر نزدیک می‌شویم با پایان گرفتن این دولت ملت یک نفس راحتی خواهند کشید جهانگیری بای بای. منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری دولت روحانی حسن روحانی وعده های انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی

بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

شرح این نامه به شرح زیر است:

با عنایت به موقعیت جغرافیایی شهر جدید سهند، افزایش روز افزون سکنه، جمعیت بالای فعلی این شهر و نبود بیمارستان عمومی و تخصصی متناسب با ساختار شهری و جمعیتی، برآن شدیم تا بر اساس رسالت انقلابی اسلامی‌مان نیاز بر حق مردم شریف شهر جدید سهند را مطالبه کنیم.

طبق بند ۱۲ اصل سوم و اصل بیست و نهم قانون اساسی می‌توان نبود بیمارستان و عدم دسترسی به امکانات مناسب در حوزه بهداشت و درمان را حقوق تضییع شده مردم شهر سهند دانست؛ وعده‌های پوچ مسئولین امر، عدم شفافیت و دغدغه‌مندی متولیان امر در خصوص تاسیس بیمارستان محدود به دولت خاص و با مسئول خاصی نیست.

در دولت دوازدهم که چیزی غیر از وعده سرخرمن و کلنگ زنی نمایشی عابدی مردم شریف سهند نشده و پیگیری‌های شفاهی و حضوری انجام شده در دولت سیزدهم نیز تابحال کنشی در پی نداشته که سبب شد خواسته مردم سهند را از موضع رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند مطالبه کنیم.

همچنین هیچ اطلاعات شفاف و عیانی در مورد تعداد تخت، تاریخ افتتاح، زمینه‌های ارائه خدمات، نتیجه تامین پزشکان مورد نیاز و اینکه تاسیس بیمارستان درگیر کدام پیچ مسئولین قرار گرفته وجود ندارد! حتی مشخص نیست این بیمارستان بر اساس آمایش سرزمینی و آمار جمعیتی مصوب آن زمان ساخته خواهد شد با جمعیت فعلی شهر؟

علاوه بر آن وعده‌های مسئولین امر در ظاهر هم هیچ قرابتی با یکدیگر ندارد. شخصی بیمارستان را ۳۰۰ تخت خوابه عنوان می‌کند! دیگری ظرفیت آن را ۲۰۰ تخت خواب می‌داند؟ دگر شخصی ۲۲۰ تخت خوابه! و طبق آخرین مصاحبه مدیر عامل شرکت عمران سهند ظرفیت بیمارستان ۶۴ تخت خواهد بود با قابلیت ارتقا به ۲۰۰ تخت خواب!

حال خارج از این آشوب شهر مسئولین در خصوص تاسیس بیمارستان یک سوال داریم که چه کسی در این وانفسای جاخالی دادن‌های مسئولین، جور ترک فعل و ناکارآمدی حضرات طی سالیان اخیر را خواهد کشید و تسلی بخش درد مردم شهر جدید سهند و بالی تامین رفاه‌شان شده و در راستای عدالت قدم خواهد برداشت؟

استاندار انقلابی و مردمی استان آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی خواهشمندیم بر اساس انتظارات به حق مردم از دولت مردمی سیزدهم نسبت به شفاف سازی موارد مطروحه و پیگیری‌های لازمه جهت تاسیس هر چه سریع‌تر بیمارستان دستورات لازمه را مبذول فرمایید.

دیگر خبرها

  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • سکولاریسم جهانی و تهاجم فرهنگی مهم‌ترین عاملان بی‌حجابی هستند