Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@12:06:14 GMT

رادیو اربعین جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۱۸۶

رادیو اربعین جهانی شد

رادیو اربعین در آئین اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات «اربعین» رتبه نخست را از آن خود کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین ضمن تأکید بر فعالیت‌های جریان‌ساز و اثربخش «رادیو اربعین» و تلاش این رادیو در جهت راه‌اندازی تلویزیون اربعین، از سوی برگزار‌کنندگان جشنواره مستند تولیدی رادیو اربعین با نام «وصال حبیب» تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی اثر برگزیده بخش مستند رادیویی در سطح بین‌الملل را به تهیه‌کنندگی حسن معصومی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش مستند رادیویی «وصال حبیب» روایتی است متفاوت و شنیدنی که به اعجاز مغناطیس حسینی در پیاده‌روی اربعین پرداخته و تصویرسازی نابی از حضور سیل عاشقان و دلدادگان سید و سالار شهیدان از سراسر عالم در پیاده‌روی اربعین حسینی را برای مخاطبین رادیو اربعین ماندگار کرد.
گفتنی است امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم حضور زائران ایرانی در پیاده‌روی حسینی، رادیو اربعین با تغییر رویکرد محتوایی و برنامه‌ریزی مناسب و اثربخش، مخاطبین بسیاری را با خود همراه کرد و به‌عنوان نخستین رادیو ۲۴ساعته تصویری رسانه ملی علاوه بر درخشش در حوزه محتوا، دریافت از طریق درگاه‌های جدید انتشار در بستر شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی را محقق ساخت. منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو اربعین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جشنواره جهانی تولیدات اربعین رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی