Web Analytics Made Easy - Statcounter

قجری از تهیه و توزيع بسته معیشتی نقدی و خرید دو دستگاه تبلت دانش آموزی از سوی کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کوی مهندسین گرگان خبر داد.

«محمدمهدي قجري» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کوی مهندسین گرگان و با توجه به برگزاری کلاس های دانش آموزان به صورت مجازی در شرایط حاکم در جامعه درهمه گیر شدن بیماری منحوس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دراقدامی خیرخواهانه و با همت خیرین اقدام به خرید دو دستگاه تبلت دانش آموزی به مبلغ 5 میلیون تومان و توزیع 10 بسته معیشتی نقدی به ارزش 2 میلیون تومان اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) کوی مهندسین گرگان افزود: هزینه‌های انجام شده با همت مضاعف مردم محله کوي مهندسین و تعدادی از اعضای شوراي شهر گرگان تهیه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون در مدت 10 ماهه گذشته که مردم درگیر بیماری منحوس کرونا بودند اقدام به 5 مرحله توزيع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی از قبیل روغن و برنج، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی، ماکارونی، مرغ، ماسک و مواد ضد عفونی کننده بین اقشار کم درآمد و نیازمند محله کرده است.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه تبلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار