Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:43:33 GMT

چندقلو‌دار‌ها مستمری می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۳۲۲۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هر خانواده‌ای که دارای فرزند سه قلو یا بیشتر باشد، مستمری دریافت می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از سازمان بهزیستی، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : هر خانواده‌ای که دارای فرزند سه قلو یا بیشتر باشد، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی خانوار، مستمری ماهانه هر چند ناچیز پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مبلغ مستمری بر اساس بعد خانوار مشخص می‌شود، گفت: مبلغ مستمری ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان است، همچنین هر خانواده‌ای که دارای فرزند دوقلو است و در دهک درآمدی یک تا سه قرار دارد، مشمول دریافت مستمری ماهانه است.

قبادی دانا درباره آخرین جزئیات از ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول، گفت: از سال ۹۴، طرح ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول آغاز شده است و از ۱۴ هزار خانواده‌ای که شناسایی شده اند، ۱۰ هزار واحد واگذار شده  و در دهه فجر ۱۰ هزار واحد دیگر به خانواده‌های دارای دو معلول واگذار خواهد شد.

وی افزود: ۴ هزار مسکن دیگر نیز در حال ساخت است و ۴ هزار خانوار دیگر علاوه بر آن ۱۴ هزار مورد شناسایی شده اند که در سال ۱۴۰۰ برای مسکن آن‌ها اقدام خواهد شد.

قبادی دانا درباره مسکن خانواده‌های تک معلول بیان کرد: تسهیل گری در حوزه مسکن برای خانواده‌هایی که دارای یک معلول هستند، می‌شود، اما ساخت مسکن نداریم و فقط تسهیلات ساخت به این خانواده‌ها داده می‌شود که این تسهیلات رقم کمی است، چرا که بودجه سازمان بهزیستی در حوزه مسکن در سال ۹۹ فقط ۶۵ میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان از ستاد اجرایی فرمان امام و ۳۶۰ میلیارد تومان کمک از بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن معلولان دریافت کرده ایم، از بنیاد مسکن و خیرین نیز کمک‌هایی دریافت شده است.

برچسب ها: مستمری ، چند قلو ، بهزیستی ، خانواده ، مسکن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مستمری چند قلو بهزیستی خانواده مسکن رئیس سازمان بهزیستی کشور خانواده ای خانواده ها ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد