Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که تاکنون بیش از ۲۰۰ در خواست و مجوز استخراج رمزارز یا بیت‌کوین در استان ثبت شد.

به گزارش «انرژی امروز» از خبرگزاری ایرنا، حسنقلی قوانلو روز شنبه با اظهار این که صدور مجوز به معنای داشتن فعالیت نیست ، توضیح داد : استخراج رمز ارز نیازمند دریافت پروانه بهره برداری است و مجوزهای صادر شده صرفا جنبه اجازه طی شدن مراحل قانونی داشته و به حکم موافقت اصولی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : متقاضیان با دریافت مجوز تنها می توانند تشریفات اداری، امضای قرار داد با شرکت های برق، جانمایی و تامین تجهیزات را انجام دهند و برای آغاز استخراج نیازمند صدور پروانه خواهند بود.

قوانلو همچنین از افزایش میزان استقبال و متقاضیان احداث مزارع استخراج بیت کوین در مازندران اشاره کرد و گفت : روزانه هشت الی ۱۰ تقاضا برای احداث مزارع استخراج رمز ارز به اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران ارسال می شود.

وی افزود : تاکنون تمامی متقاضیان دریافت مجوز مزارع رمز ارز استان بومی مازندران بودند و در میان آنان افراد غیربومی قرار ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن، تجارت مازندران قانونی بودن مزارع استخراج رمز ارز را امری مهم در مدیریت مصرف انرژی و همچنین جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی توصیف کرد و گفت : شرکت های تولید انرژی در طول سال حجم زیادی از انرژی برق تولید می کنند که اغلب ماه ها به دلیل کاهش مصرف مشتری ندارد.

قوانلو قیمت تعیین شده برای انرژی استخراج رمز ارز را بسیار مطلوب برای کسب درآمد شرکت های تولید برق و دولت دانست و افزود : قانونی شدن این فعالیت می تواند از سرقت برق و سوء استفاده ها جلوگیری کند.

وی یکی از مشلات صدور پروانه بهره برداری مزارع استخراج رمز ارز را در فرآیند ثبت شرکت دانست وافزود: هنوز تعریف مشخصی برای مجموعه های متقاضی استخراج رمز ارز در چارت ثبت شرکت وجود ندارد که این مساله فرآیند دریافت پروانه بهره برداری را با تاخیر مواجه می کند.

برچسب هاایران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) وزارت صنعت معدن تجارت وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا وزارت صنعت معدن تجارت وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو استخراج رمز ارز مزارع استخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج