Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت کشتی استان البرز از نامگذاری بلواری در کرج به نام ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی وعنواندار مسابقات جهانی و المپیک و ساخت تندیس وی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید یاری اظهار کرد: پایان هفته گذشته نشستی با رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج وبرخی از مدیران شهرداری کرج برگزارشد و طی آن برخی نیازها و خواسته های جامعه کشتی طرح موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از این جلسه بازدیدی از خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار شد و مقرر شد اقداماتی در حوزه کشتی استان از سوی مدیریت شهری رقم بخورد.

یاری تصریح کرد:طبق مصوبه شورای شهر کرج، بلواری حدفاصل میدان حافظ و تونل بیلقان در منطقه ده  به نام پهلوان جوادی نامگزاری شده و مقرر شد از نظر زیباسازی، نصب تابلو و تندیس اقدام لازم توسط سازمان سیما و منظر صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین در خصوص خانه کشتی تختی و ساخت طبقه چهارم جهت رستوران پس از ارسال لایحه به شورای اسلامی شهر اقدام خواهد شد.

رییس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد نسبت به ساخت رختکن مجزا و ورودی خانه کشتی از طریق مناطق ۲ و۱۰ شهرداری کرج اقدام شود گفت: در ۲۰ روز آینده هم جلسه ای مجددا برگزار خواهد شد و نتیجه اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی شهرداری کرج تندیس ابراهیم جوادی شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع