Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@23:04:24 GMT

ساشا سبحانی در مادرید بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۳۴۹۸

ساشا سبحانی در مادرید بازداشت شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ال‌موندو، بازداشت سبحانی به درخواست پلیس بین‌الملل - اینترپل و نظام قضایی ایران بوده و گفته می‌شود امکان بازگرداندن این متهم به ایران وجود دارد. هر چند ساشا مدعی شده اگر به سرزمین مادری خود بازگردد، به دلیل فعالیت‌هایش علیه نظام ایران شکنجه شود.

ساشا سبحانی در دو سال اخیر در مادرید زندگی کرده و پنجشنبه گذشته هم در خانه خود در پایتخت اسپانیا (تصویر مربوط به این خبر) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی او در سال‌های اخیر محدود به حضور در پارتی‌ها، سوار شدن به خودروهای لاکچری، قدم زدن در قصرها و عمارت‌های آنچنانی و غرق شدن در پول و موسیقی بوده است اما این شیوه زیستن مشکل‌هایی برایش به وجود آورد و پلیس ملی اسپانیا او را به درخواست اینترپل به اتهام دست داشتن در قاچاق انسان بازداشت کرد.

کد خبر 581992 برچسب‌ها اسپانیا پلیس - اینترپل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا پلیس اینترپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا نوشت: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

یک منبع آگاه به ایرنا گفت: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

امروز برخی کانال خبری مدعی فوت یک دختر در بازداشتگاه شده بودند. این کانال ها ادعا کرده بودند که این دختر بخاطر بی حجابی بازداشت شده بود.

گفتنی است که در روزهای اخیر طرح برخورد با بی حجابی توسط پلیس در سطح شهرهای کشور با شدت بیشتر در حال اجراست. بازگشت گشت ارشاد و حضور پررنگ ماموران انتظامی در سطح خیابان ها و میادین شهرها برای برخورد با بی حجابی بازتاب گسترده ای داشته است.

تصاویری از بازداشت برخی افراد بی حجاب توسط ماموران گشت ارشاد نیز در فضای مجازی منتشر و بازتاب گسترده ای داشته است.

تکمیلیمرکز اطلاع‌رسانی فاتب نیز طی اطلاعیه‌ای فوت یک فرد در ساختمان وزرا را کذب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

این در حالی است که براساس این اطلاعیه این فرد بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام شد که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است