Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@15:24:22 GMT

بازدید رئیس کل بانک مرکزی از ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۳۷۸۷

رئیس کل بانک مرکزی با حضور در گروه صنعتی ایران خودرو از مجموعه‌های مختلف موجود در این گروه صنعتی از جمله خط مونتاژ و مرکز تحقیقات بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسئولان گروه صنعتی ایران خودرو در حضور آقای عبدالناصر همتی مشکلات تامین مالی و تامین ارز برای واردات قطعات را مطرح کردند و راهکار تامین آن را از رئیس کل بانک مرکزی خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: همتی ، رئیس کل بانک مرکزی ، بازدید ، ایران خودرو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: همتی رئیس کل بانک مرکزی بازدید ایران خودرو رئیس کل بانک مرکزی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد

بانک مرکزی با تکذیب توقف پرداخت ارز کالاهای اساسی اعلام کرد: ۲۷ درصد واردات که مربوط به کالا‌های اساسی و داروست، با نرخ دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تامین می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در واکنش به انتشار مطالبی با عنوان "توقف اختصاص ارز کالا‌های اساسی" و طرح ادعایی به نقل از عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مبنی براینکه "بیش از یک ماه است که به کالا‌های اساسی ارز تخصیص نیافته است" ضمن تکذیب این ادعای نادرست و عاری از حقیقت، اعلام کرد: براساس امار موجود در یک ماهه ابتدایی سال جاری 2 میلیارد و 772 میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شد.

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید



براین اساس طی فروردین ماه سال جاری، 621 میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی و دارو با نرخ 28 هزار و 500 تومان تامین شد که 548 میلیون دلار آن بابت کالا‌های اساسی و کشاورزی شامل اقلام گندم، دانه‌های روغنی نهاده‌های دامی بوده است.


لازم به ذکر است طی این مدت تامین 69 درصد نیاز‌های وارداتی صنایع مختلف کشور با دلار 41000 هزار تومان (ارز نیمایی) صورت گرفته است. 27 درصد واردات که مربوط به کالا‌های اساسی و داروست، با نرخ دلار 28 هزار و 500 تومان تامین می‌شود.

نیاز‌های بخش خدمات هم، که حدود 4 درصد است، با نرخ 43 هزار تومان تامین می‌شود. میانگین وزنی ارز تامین شده نیز عدد 37500 تومان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد
  • حرف‌های تکراری چهار رئیس بانک مرکزی درباره دلار
  • تکرار عجیب حرف‌های چهار رئیس بانک مرکزی!