Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صعود تیم هندبال تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود به لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صعود تیم هندبال زغال سنگ البرز شرقی به لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است : 

بانوان غیور و شایسته تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود به عنوان نماینده استان سمنان با درخشش خیره کننده خود در رقابت های لیگ دسته یک کشور برای اولین بار در سطح استان افتخارآفرین شدند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان سمنان افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب اصالتاً از طرف خود و نیابتاً از طرف جامعه ورزش و جوانان این موفقیت غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف استان سمنان به ویژه جامعه هندبال و مردم خوب و شایسته شهرستان شاهرود تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات تمامی دست اندرکاران ، مربیان و بازیکنان این تیم  بابت این پیروزی بزرگ قدردانی می کنم و از خداوند منان توفیقات هرچه بیشتر فرزندان شایسته ایران اسلامی را خواستارم. 

امید است کسب این موفقیت مقدمه ای برای پیروزی های دیگر و شادمانی های مستمر برای مردم عزیز استان قهرمان پرور سمنان باشد.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان سمنان زغال سنگ البرز شرقی ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۲ امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) در سالن پنج اردیبهشت طبس برگزار شد و برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.
امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.
زردپوشان دیار زاینده‌رود در ۳۰ دقیقه نخست این دیدار با ارائه نمایشی برتر از تیم میزبان با پیروزی ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز برتری طلایی‌پوشان ادامه یافت در پایان سپاهان با حساب ۲۷ بر ۲۶ فاتح این میدان شوند.
سپاهانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت میزبان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خواهند بود.

دیگر خبرها

  • استخراج ۲ امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی