Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ری دالیو- میلیاردر مشهور آمریکایی با بیان اینکه حفاظت از مشتریان در برابر ارزهای بی پشتوانه مساله مهمی است افزود: سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتالی باید این را بدانند که با یک بازار بسیار پرریسک طرف هستند و از دست دادن همه یا بخش بزرگی از سرمایه شان در این بازارها با توجه به نوسانات زیاد چیز خیلی عجیبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دالیو در یادداشتی که آن را در صفحه شخصی خود در وبسایت بریج واتر منتشر کرده آورده است: یک سیستم جدید برای نقل و انتقال پول بر بستر بلاک چین توسعه پیدا کرده که برای ۱۰ سال نیز فعال بوده و به محبوبیت بالایی رسیده است. در دنیای سرمایه گذاری چیزهای کمی به میزان اطمینان طلا وجود دارد و نیاز به یک جایگزین خیلی زیاد است با این حال ارزهای دیجیتالی یک شمشیر دولبه هستند و شما با ورود به این بازار یا خیلی ثروتمند خواهید شد یا تقریبا همه پولتان را از دست خواهید داد. هیچ دارایی دیگری به میزان ارزهای دیجیتالی پرنوسان نیست.  

به گزارش راشاتودی، بنیان گذار بزرگ ترین صندوق مدیریت دارایی در جهان در ادامه افزوده است: فکر می کنم در اینده ارزهای دیجیتالی بهتری جایگزین ارزهای فعلی خواهد شد به ویژه اینکه تعداد بیتکوین هایی که می تواند استخراج شود هم محدود است. برآورد ما نشان می دهد که امکان دارد ۸۰ درصد ارزش فعلی بازار ارزهای دیجیتالی از بین برود. این نکته را هم باید در نظر گرفت که برخی از طرفداران بیتکوین از آن برای اقدامات مجرمانه استفاده می کنند و طبیعی است هرچه نظارت و قید و بندهای آن افزایش یابد، تقاضا برای معامله با آن کمتر شود.  
دالیو در انتها خواهان ورود جدی تر دولت ها و نهادهای نظارتی به بازار ارزهای دیجیتالی شده است تا علاوه بر کاهش ریسک سرمایه گذاری، از ظرفیت ارزهای دیجیتالی در دنیای مالی بیشتر بهره گرفته شود.  

کد خبر 582031 برچسب‌ها ارز دیجیتال بیت‌کوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین ارزهای دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو

قیمت تارا اتوماتیک جدید در بازار امروز ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۳۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان شد که افت ۲۰ میلیونی داشته است.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۹۹۰ میلیون تومان شد که این مدل نیز افت ۱۰ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر ۹۶۰ میلیون تومان است.

قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز با کاهش ۵ میلیونی ۸۷۵ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس