Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  خیرالله نسرین فر کارگردان  و تهیه کننده شیرازی که خود را هنر آموز و فارغ التحصیل فیلسمازی و تصویربرداری از باشگاه خبرنگاران جوان فارس در سال ۸۳ معرفی می‌کند، با اشاره به سختی‌های موجود در فضای فیلمسازی این روزهای شهر شیراز، گفت: مدت‌های زیادی بود که قصد ساخت فیلم کوتاهی را در سر داشتم، تا اینکه بالاخره با  همراهی خانواده و دوستان توانستم به این امر مهم دست یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: در  فیلم کوتاه صبح جان بخش سعی شد به مضمونِ بخشندگی و از خودگذشتگی در بطنِ جامعه‌ منتظر  و با نگاهی همراه با نقد سازنده به مشکلات معیشتی قشر محروم و فرودست جامعه پرداخته شود.

 نسرین فر، با تقدیر از تمامی کسانی که در ساخت این فیلم کوتاه به او یاری رساندند، تصریح کرد: وجه تسمیه  فیلم کوتاه صبحِ جان بخش نوید صبحی را می‌دهد که امید همه دل‌های مشتاق است و با ذکرِ بیت (نَکهَّتِ جان بخش دارد خاکِ کوی دلبران / عارفان آنجا مشامِ عقل مُشکین می‌کنند) از لسان الغیبِ شیرازی، به سخن خود پایان داد.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت از نویسنده و مشاور کارگردان، زهرا عنایت پیشه، دستیار کارگردان و تدوینگر، حسین جمالی، برنامه ریز، فاطمه شیری، طراح گریم، مارال ریاضی، منشی صحنه، شیرین باقری، تصویر بردار، حشمت الله کیانی، تدارکات، الیاس کشاورز، حمل و نقل، حسن مقصودی، عکاس، فاطمه نجیمی، طراح صحنه، زینب کشاورز، طراح لباس: زهرا نسرین فر، نورپرداز، عباس بیگی، صدابردار، رسول بیگی، مدیر تولید، محمدمهدی نسرین فر، هماهنگی تولید، زهرا وامق، روابط عمومی، محمد ناصریراد و بازیگران، خجستمه رستمی، مینافرجی، فیض الله نعیمی، حسن مقصودی، زینب کشاورز، آریانا رنجبر، ثنا بذرپاش، سپهر بذرپاش، صمد بذرپاش، فرهاد رستگار و حکیمه رنجبر هستند.

 این فیلم کوتاه پس از تدوین و صداگذاری برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی فیلم کوتاه آماده می‌شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان فیلم کوتاه فیلم کوتاه جان بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: چهار فیلم کوتاه داستانی امسال با موضوع اجتماعی در این دفتر تولید و آماده نمایش شده است.

رحیم بایزیدی افزود: این فیلم ها شامل دوراهی، ژیان، سکالا و پاک کن هستند که فیلم سازان جوان مهابادی آنها را تولید کرده اند.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم کوتاه داستانی "دوراهی" با موضوع پسر بچه ای که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می دهد، به نویسندگی و کارگردانی "شیدا فرجاد" و فیلم‌کوتاه داستانی " ژیان" با موضوع پاکبانی که برای تسکین رنج‌ ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد، به نویسندگی و کارگردانی "محمد ادیب خضر زاده" تولید شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: همچینن فیلم کوتاه داستانی" سکالا" با موضوع ازدواج و روایت جوانی که برای خواسته های همسر آینده اش تلاش می‌کند به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی "کامیار قادری" تولید شده است.

بایزیدی افزود: فیلم کوتاه "پاک کن" هم داستان‌ مردی را روایت می‌کند که درحال تکمیل‌کردن و نوشتن ‌رمان است که طی ‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود که نویسندگی و کارگردانی این اثر را "علی امینی نیا" انجام داده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعهای مختلف در این دفتر تولید شده‌ بود.

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد