Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:08:52 GMT

کشته و مصدوم شدن 7 نفر در تصادف 2 خودرو پراید

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۸۴۹

کشته و مصدوم شدن 7 نفر در تصادف 2 خودرو پراید

سانحه رانندگی برخورد دو خودرو پراید در محور روستای تنگه به آبادان دو قربانی گرفت و ۵ نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.

امین منصور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در تشریح جزییات این اتفاق تلخ اظهار کرد: سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودرو پراید در محور روستای تنگه یک به آبادان ساعت 09:04 روز جمعه به مرکز ارتباطات اورژانس 115 آبادان اطلاع داده شد که به دنبال این خبر کارشناسان مرکز پیام چهار تیم امدادی  فوریت های پزشکی را به محل حادثه اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مصدومان همگی جوان و کودک با سن های بین یک سال تا 37 سال بودند، گفت: کارشناسان اورژانس 115 پس از حضور در محل حادثه و انجام ارزیابی های اولیه با یک مصدم یکساله خردسال فاقد علایم حیاتی و 6 مصدوم به شدت آسیب دیده مواجه شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: بلافاصله کارشناسان فوریت های پزشکی با توجه به اولویت تریاژ، اقدام های احیا قلبی - ریوی را بر روی کودک خردسال انجام دادند که متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته کودک در محل حادثه جان باخت.

منصور بیان کرد: در این حادثه دلخراش مرد 37 ساله و خانم 16 ساله به علت شدت جراحت ها وارده قادر به تنفس خود به خودی نبودند و کارشناسان فوریت های پزشکی راه هوایی مصدومان را برای برقرار کرده، تنفس مصنوعی و لوله گذاری کردند.سایر مصدومان نیز پس از دریافت اقدام های درمانی پیش بیمارستانی به منظور ادامه مداوا با کمک آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی ادامه داد: شدت حادثه و وخامت حال بیمار باعث شد که مصدوم 37 ساله به تلاش های کادر درمان بیمارستان عکس العملی نشان ندهد و بعد از یک ساعت در بیمارستان شهید بهشتی آبادان جان خود را از دست داد.

منصور در پایان ضمن دعوت از رانندگان وسایل نقلیه به رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط در رانندگی، یادآور شد: مردم در برخورد با حوادث اورژانسی که نیاز به ارایه خدمات فوریت های پزشکی دارند خونسردی خود را حفظ کرده و در تماس با اورژانس 115 به سوالات کارشناسان مرکز ارتباطات پاسخ داده و به راهنمایی های آنها توجه کنند و در ارایه گزارش به اورژانس حتما به نوع حادثه، تعداد مصدومین، سن بیمار، سابقه بیماری و آدرس دقیق توجه کافی داشته باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف حادثه جوان آبادان کشته و مصدوم دو پراید فوریت های پزشکی اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم