Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی با بیان این خبر افزود: دانش آموزان فارس موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره، ۴ مدال برنز در رشته سلول های بنیادی پزشکی بازساختی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فرزاد فرامرزی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب ناحیه یک شیراز و یلدا محمدی از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان  ناحیه ۲ شیراز موفق به کسب مدال طلا در این المپیاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی بیان کرد: ثنا زاهدروزگار و عارفه مسرور از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان و محمد رضا مهدوی فر از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب همگی از ناحیه ۲ شیراز موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی همچنین با اشاره به کسب ۴ مدال برنز توسط دانش آموزان فارس در این المپیاد گفت: فاطمه استوار از دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان و علیرضا آقاکیشی‌زاد و محمد یوسفی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب و محسن جعفری از دبیرستان نمونه دولتی همگی از ناحیه ۲ شیراز هستند موفق به کسب مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: پیش از این نیز دانش آموزان فارس در سایر رشته های المپیاد در سال ۹۹-۹۸ موفق به کسب یک مدال طلای جهان در رشته کامپیوتر توسط دانش آموز شایان پردیس و کسب ۲۰ مدال کشوری در رشته های مختلف شدند تا رکوردی خیره کننده در کسب تعداد مدال در المپیادهای علمی توسط دانش اموزان استان فارس را از آغاز فعالیت المپیادهای علمی کشور به دست آورند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس این استان توانست نسبت به سال تحصیلی گذشته در کسب مدال رشد ۹۰ درصدی را ثبت نماید .

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه در مجموع دانش اموزان استان فارس در آخرین نتایج اعلام شده تاکنون توانستند با کسب ۶ مدال طلا ، ۱۱ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز، برگ زرینی بر تاریخ المپیادهای علمی در فارس را رقم زنند گفت: امیدواریم با اعلام نتایج المپیادهای نجوم و اختر فیزیک ، اقتصاد و مدیریت همچنان مدال اوری دانش اموزان فارسی به رکوردی جالب توجه برسد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان سلول های بنیادی فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش فارس المپیاد دبیرستان استعدادهای درخشان دانش آموزان فارس موفق به کسب مدال برنز کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند