Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با نخستین روز برگزاری سی‌ونهمین جشنواره سراسری تئاتر فجر، امروز (شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) مجموعه تئاترشهر، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ میزبان اجراهای صحنه‌ای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

اجراهای صحنه‌ای

در مجموعه تئاترشهر،‌ نمایش «گرگاس‌ها یا روزبخیرآقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی ساعت ۱۸ در تالار اصلی روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایوب‌خان» به کارگردانی امیر دژاکام ساعت ۱۷ در تالار چارسو اجرا می‌شود. تالار سایه در ساعت ۱۵ میزبان اجرای نمایش «برونسی» به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم خواهد بود و «جوادیه(بیست‌متری)» به کارگردانی رضا بهرامی هم در ساعت ۱۷ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

در تئاتر مولوی و در ساعت ۱۵ نمایش «الف کاف شین» به کارگردانی روزبه حسینی اجرا می‌شود. تماشاخانه ایرانشهر هم در ۲ سالن ناظرزاده و سمندریان میزبان آثار این دوره از جشنواره است. در ساعت ۱۷ نمایش «خواهرم منم ایسمنه» به کارکردانی سعید یوسفی و علیرضا زارع در سالن ناظرزاده اجرا می‌شود. ساعت ۱۹ هم نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود.

تالار حافظ هم ساعت ۱۹ امروز میزبان نمایش «مختلفیم» به کارگردان آرمان شیرالی‌نژاد خواهد بود.

نمایش‌های خیابانی

در بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌ها، از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «مجلس حماسه‌خوانی نفر ششم»، «لبخند با طعم ماسک»، «خودم شروع می‌کنم»، «او پهلوان اکبره» و «به‌نام» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ «ایران‌مال» هم در ۲ نوبت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ نمایش های «مضحکه در مضحکه» و «لبخند با طعم ماسک» اجرا خواهد شد. «ایوان انتظار» مترو میدان ولیعصر (عج) هم امروز در ساعت ۱۱ میزبان اجرای نمایش «به‌نام» و پس از آن در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه میزبان نمایش «او پهلوان‌اکبره» خواهد بود.

دیگرگونه‌های اجرایی

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری‌مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز ۱۱ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا ۲۰ بهمن برگزار می شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

برچسب‌ها حسین مسافر آستانه تئاتر تئاتر شهر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر پروندهٔ خبری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین مسافر آستانه تئاتر تئاتر شهر حسین مسافر آستانه تئاتر تئاتر شهر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اخبار کنکور جشنواره تئاتر فجر اجرا می شود ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از 5 الی 25 اردیبهشت ماه، ساعت 30/19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود. نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند.

 او پیشنهاد داده است که در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی