Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمدرضا هاشمیان در برنامه «طبیب» با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال کشورمان به همه مردم ایران و با اشاره به اینکه درگیری ریه علی انصاریان از ابتدا از آقای میناوند بالاتر بود، اظهار کرد:  ولی ما برای ایشان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کردیم که گاها استفاده از روش‍‌های غیرتهاجمی هم برای ریه‌هایی که بسیار آزرده است می‌تواند خطراتی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه همچنان مقداری هوا هنوز در ریه ایشان در گردش است، عنوان کرد: ما در این مدت مؤکدا شواهدی را که می‌دیدیم زیر نظر گرفتیم و با چهار تن از متخصصان معتبر کشور در تماس هستیم و از چهار تن از جراحان و همچنین از فوق تخصص‌های آی سی یو برای روند درمان ایشان به صورت حضوری کمک گرفیتم، سی تی اسکنی که ساعاتی پیش گرفتیم نشان می‌دهد ریه سمت راست بهتر شده و ریه سمت چپ نیز کماکان به سمت بهبودی است ولی هنوز آن مقدار هوایی که در ریه بود وجود دارد و از آن ناحیه احساس خطر می‌کنیم.

این پزشک متخصص در ادامه اضافه کرد: تنفس ایشان همچنان با روش غیرتهاجمی و با ماسک جلو می‌رود، هوشیار هستند و خودشان غذای‌شان را میل می‌کنند اما همچنان با کمبود اکسیژن روبرو هستند، مراحل درمانی بر اساس پروتکل‌های درمانی کشور و بسیار محکم جلو می‌رود، اما وقتی رضایتمندی را داریم که دیگر شواهدی از درگیری‌های ریوی نداشته باشیم.

هاشمیان همچنین تصریح کرد: در هر صورت مشورت‌ها مرتبا انجام شده و کمیسیون پزشکی فوق تخصصی را برای ریه ایشان به صورت مرتب برگزار می‌کنیم. اما هنوز پی سی آر ایشان مثبت است و هنوز ویروس در بدن‌شان و در حال انتقال است و به همین دلیل دیدارها و ملاقات‌ها با مراعات پروتکل‌ها برقرار می‌شود، لذا از مردم می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند تا روند درمان با همین آرامش جلو رفته تا به بهبودی کامل بینجامد. 

وی در پایان نیز در خصوص روند درمانی مهرداد میناوند نیز گفت: در بخش مراقبت‌های ویژه مسائل به صورت لحظه‌ای و به صورت ساعاتی جلو می‌رود، روند درمان آقای میناوند طوری بود که اگر اقداماتی که در روز  اول انجام شد دیرتر انجام شده بود همان روز اول ایشان را از دست می‌دادیم، اما به مروز زمان اوضاع‌شان عالی پیش ‌رفت، و بعد در روز چهارشنبه از ساعت شش بعدازظهر شرایط به هم ریخت. در هر صورت بخش مراقبت‌های ویژه به شکلی است که تا بیمار از آن خارج نشده احتمال خطر وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشک متخصص وضعیت علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همایش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سلماس با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، کارشناسان ستاد و پورعباس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سلماس برگزار شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، گفت: این عملیات سرآغازی برای نابودی رژیم منحوس صهیونستی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، به نقش مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه اشاره کرد.

رضایی با بیان اینکه  در سال‌های اخیر که کرونا و مسائل اقتصادی باعث راکد شدن مسجد شده است، گفت: عملی کردن شعار «نهضت بازگشت به مسجد»، احیای کارکردهای مساجد و هدفمند کردن فعالیت ها با پیوند مسجد و جوانان از جمله اهداف اصلی ستاد است که می تواند نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های جذاب و متنوع، جوانان را به مساجد جذب کنیم و زمینه را برای رشد و تعالی آنها فراهم نماییم.

رضایی افزود: کانون مسجد، پایگاه بسیج، امام جماعت و هیئت امناء چهار رکن اصلی مساجد هستند که می بایست جهت رسیدن به اهداف مسجد با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: ما در سال های گذشته طبق تفاهم نامه هایی که با دستگاه های فرهنگی، هنری و ورزشی منعقد کردیم مقرر است که اعضای مسجدی کانون های فرهنگی و هنری از ظرفیت این دستگاه ها استفاده کنند.

وی گفت: کانون‌های مساجد امن‌ترین مکان برای حضور نسل  جوان هستند و حضور قشر نوجوان و جوان در داخل مساجد، مسیر زندگی آن‌ها را مشخص و هدفمند می کند.

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد