Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:43:50 GMT

برگزاری آیین نمادین زنگ انقلاب در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۵۰۴

برگزاری آیین نمادین زنگ انقلاب در گچساران

ایوب مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه امسال مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی به دلیل شیوع کرونا متفاوت‌تر از سالهای قبل برگزار می‌شود، اظهار کرد:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  تعداد  و عناوین برنامه‌های آموزش و پرورش مانند سال‌های گذشته نیست.

 وی با اشاره به سالروز تاریخی  ورود امام به میهن در روز 12 بهمن ماه سال1357 و نواختن زنگ انقلاب در مدارس گفت: امسال بسیاری از  برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ابرکرد: امسال به صورت نمادین و با حضور چند تن از مسوولان با رعایت پروتکل بهداشتی زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه نیایش نواخته خواهد شد.

مقیمی به تشریح دیگر برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه نقاشی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرزندان و خانواده های شهدا انقلاب فرهنگی، تجلیل از برگزیدگان مادران فرهنگی نمونه، حضور دانش آموزان در گلزار شهدا  و تجدید میثاق باشهدا،  برگزاری مسابقات تک خوانی سرود های انقلاب، برپایی خاطره گویی و خاطره نویسی، اجرای مسابقه عکاسی از جمله برنامه های شاخص آموزش و پرورش در دهه فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌ها در  بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی آموزش انقلاب اسلامی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود