Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:39:28 GMT

شهدا راه و روش زندگی درست را ترسیم کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۶۶۶

شهدا راه و روش زندگی درست را ترسیم کردند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز شنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا، با اشاره به اینکه ام البنین(س) مادر چهار شهید کربلا بود و فرزندانش در رکاب امام حسین(ع) به فیض شهادت نائل شدند اظهار داشت: این بانوی بزرگوار معلم بسیار خوبی برای مادران و همسران شهدا و یک الگوی مطرح میان خانواده معظم شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به عظمت حادثه انقلاب در بیانیه گام دوم را ضروری دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک مرتبه راه صد ساله را طی کرد و تحت پرچم ولایت و تبعیت از امام امت، مکتب بزرگی را در جهان اسلام ساخت.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود فرزندانی شایسته، در دلها انقلاب ایجاد کرد، پس از آن به واسطه خلف شایسته خود، درهای رسیدن به کمال را بر روی جامعه گشود که یکی از اقشاری که راه کمال را هموار کردند، مادران و همسران شهدا بودند. 

مرتضی مهدوی کیا، سرپرست فرمانداری سلسله نیز گفت: ادامه مسیر شهدا با تبعیت از رهبر معظم انقلاب هموار می شود بنابراین باید از خطوط قرمزی که شهدا به ما آموخته اند خارج نشویم و همواره سرباز ولایت باشیم. 

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از برخی مادران و همسران شهدای شهرستان قدردانی و تجلیل شد. 

شهرستان سلسله ۲۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

برچسب‌ها شهدا تکریم و تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا تکریم و تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا تکریم و تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله اخبار کنکور مادران و همسران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا