Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:01:26 GMT

کرمانشاه میزبان جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۷۵۰

کرمانشاه میزبان جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام فاضلی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اظهار داشت: امسال نیز در کنار تهران، بسیاری استان‌های کشور میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند و کرمانشاه نیز میزبان این جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مانند دوره‌های پیشین جشنواره، دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه محل اکران فیلم‌های این جشنواره خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تعداد و عنوان فیلم‌های اکران شده جشنواره در استان، گفت: در این دوره ۱۶ فیلم جشنواره در استان برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه فروش بلیت‌های این جشنواره نیز، گفت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوه فروش بلیت به صورت آنلاین خواهد بود.

فاضلی درباره چگونگی اعمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد بلیت‌های عرضه شده برای هر فیلم محدود خواهد بود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فرهنگ جشنواره فیلم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نامگذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، در شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشورها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حاتمی زاده عنوان کرد: نشست کمیته فنی شتر کشور با موضوع الزامات ایجاد شترداری اکولوژیک با بهره مندی از ظرفیتهای ملی و بین المللی و برنامه ریزی برگزاری کنگره بین المللی شتر کشور با حضور رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان بافق برگزار می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست مجموعه گردشگری کشاورزی پرورش شتر، دام کهن دژ واقع در روستای فهرج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6086508

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود