Web Analytics Made Easy - Statcounter

  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: ۲۰ میلیون دلار برای مهار گرد و غبار در بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا عیسی کلانتری شنبه در جریان بازدید از تالاب بین المللی شادگان اظهار داشت: تا حد زیادی در کنترل کانون‌های داخلی ریزگردها در خوزستان موفق بوده ایم ولی متاسفانه در حوزه خارجی یعنی کشورهای عراق، عربستان و سوریه فعلا نتوانسته ایم کاری از پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:کانال‌های آب رو (کالورت‌ها) تالاب بین‌المللی شادگان در حال ساخت است که با پایان یافتن، شاهد آبگیری تالاب در تمام طول سال خواهیم بود و این موضوع از خیزش گرد و غبار و بهبود شرایط زیست پرندگان جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل محیط زیست خوزستان نیز گفت: در ستاد بحران مصوب شد که پسماندهای شهری در آبادان از جوار تالاب به محلی در خرمشهر منتقل شوند .

محمد جواد اشرفی افزود:این موضوع با مخالفت مسئولان شهرستان خرمشهر روبرو شد، اما در تلاشیم تا با انجام این کار هم تالاب شادگان را نجات دهیم و هم با اقتصادی کردن دفع پسماندها در زمینه تولید انرژی فعالیت کنیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست کشور معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Doa

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • زنده‌گیری مار افعی در یک مدرسه
  • (ویدیو) رویا کجاست؟