Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و هیئت همراه امروز بازدیدی از فدراسیون وزنه‌‌برداری داشتند. 

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌ برداری درباره برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک، گفت: مسابقات کسب سهمیه تا چند روز دیگر در ازبکستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما رویداد دیگری هم داریم که در کلمبیا برگزار می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای این رشته هستیم. 

وی افزود: ورزشکاران در سطح جوانان، بزرگسالان و بانوان شرایط خوبی داریم. حدود ۷۵ درصد ورزشکاران آماده هستند و برای ایده‌ آل شدن زمان لازم داریم. ما پول نقد نمی‌خواهیم چون ۱۰۰ درصد بودجه خود را گرفته و حمایت کافی داشتیم. ما از نظر تجهیزات دچار مشکل هستیم. 

مرادی با اشاره به هزینه‌های تجهیزات وزنه، عنوان کرد: با ۵۰ هزار دلار می‌توان وزنه و متعلقات آن را وارد کرد. مشکلی برای ورود تجهیزات نداریم. حق عضویت هم برای سال ۲۰۲۱ پرداخت نشده و باید این پول را بپردازیم. برای آزمایشات ضد دوپینگ ابهاماتی وجود دارد؛ به روز بودن تست‌های کنترل دوپینگ مهم است، اینکه چراغ خاموش حرکت کنیم و اینکه نمونه‌ها ارسال شده یا خیر اطلاعاتی نداریم. 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به نمونه‌های اخذ شده دوپینگ، یادآور شد: ۳۰ نمونه تست دوپینگ گرفته‌ایم و به ما گفته‌اند به کلن ارسال شده است. یکی از کلیدی‌ترین نکته همین است و مشکلی ایجاد شود المپیک را از دست می‌دهیم. به ما گفته‌اند همه نمونه‌ها منفی است. قرار است آخر ماه در فینال لیگ وزنه‌برداری هم ۱۵ نمونه گرفته شود. این را می‌گویم تا وزنه‌برداری مرغ شادی و عزا نشود. 

مرادی گفت: بچه‌های ما ۴۰ روزه در قرنطینه هستند. ما به سرمربی ۱۰ میلیون و به مربی ۵ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم. اما این حقوقی است که ما می دهیم و درخواست ما این است حق‌الزحمه‌ای که کمیته به مربیان می‌داد هم پرداخت شود.

مریم منظمی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در برنامه امروز گفت: تاکنون ۳ اردو برگزار شده و در حال حاضر بانوان در حال تمرین هستند. بچه‌ها با شرایط کرونا خودشان را خوب وفق داده‌اند و امیدواریم در مسابقات پیش رو عملکرد خوبی داشته باشند. مشکلات هست اما دختران آهنین تلاش می‌کنند این مشکلات را از پیش رو بردارد. رسانه‌ها باید بیشتر کنار بانوان باشند تا بتوانیم گام‌هایی را برداریم.

بهداد سلیمی در این بازدید، عنوان کرد: پیشکسوتان هر رشته ورزشی چشم و چراغ آن رشته هستند. جا دارد از طرز فکر علی مرادی به خاطر این توجه تشکر کنم. امیدوارم سال آینده وزنه‌برداری در المپیک مقل همیشه بدرخشد.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک هم دراین بازدید عنوان کرد: کیکاووس سعیدی گفت: وزنه برداری چراغ المپیک را شروع کرده است و از 21 مدال طلا، 9 مدال آن را وزنه برداری گرفته است. ابهاماتی IOC نسبت به فدراسیون جهانی وزنه برداری دارد که امیدوارم حل شود و کرسی خوبی نیز نصیب ایران شود.

سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک، در بازدید امروز عنوان کرد: می‌خواستیم مشکلات را از نزدیک ببینیم و قدم برداریم. ما قول دادیم به این رشته کمک کنیم. باید ۲ کار برای فدراسیون انجام داد؛ آمتدگی داریم از الان ارز را هر کجا که بگویند پرداخت کنیم تا تجهیزات وارد شود.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه ۲۵ هزار دلار تعهد کنیم و بقیه مبالغ هم سال آینده با بررسی بودجه پرداخت شود. در مورد اعزام ها هم هزینه پرواز دو اعزام به کلمبیا و ازبکستان را ما تقبل می‌کنیم تا باری از دوش فدراسیون برداشته شود. 

 

بیشتر بخوانید: برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در فروردین ۱۴۰۰

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون وزنه‌برداری صالحی امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری صالحی امیری فدراسیون وزنه برداری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون