Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها در فضای مجازی به حمایت از سید حسین حسینی پرداختند

فوتبال در شبکه های اجتماعی / بازیکنان استقلال با انتشار پیام "با هم قوی تریم" از سید حسین حسینی 

به گزارش طرفداری، پستی که وریا غفوری برای سید حسین حسینی و در حمایت از او به اشتراک گذاشته بود، تبدیل به یک پست مشترک شد و تمام آبی پوشان در فضای مجازی از دروازه بان تیم خود حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از اینکه محمود فکری گفته بود بهتر است آبی پوشان از فضای مجازی فاصله بگیرند، استقلال امروز از این فضا استفاده بهینه کرد. حمایت آبی پوشان از دروازه بانی که ناخواسته دچار اشتباه شد، مصداق بارز «همه برای یک نفر» است. آبی پوشان درست مثل وریا در حمایت از سید حسین حسینی نوشتند:

با هم قوی تریم.

بله اگر آبی پوشان با هم و کنار هم باشند و با هم و برای هم بازی کنند، از همه قوی تر هستند. این حرکت دسته جمعی استقلالی ها می تواند از بحرانی شدن وضعیت این تیم جلوگیری کند. معمولا وقتی یک تیم بزرگ بعد از شکست، در اولین بازی با اشتباه بازیکن خودی از پیروزی محروم می شود از لحاظ روحی تحلیل می رود اما حرکت درست استقلالی ها قطعا می تواند جلوی تضعیف روحیه آنها و بحرانی شدن اوضاع تیم را بگیرد.

 

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سید حسین حسینی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!

سیدحسین حسینی بار دیگر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شد.

طرفداری | رفت‌وآمدهای سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی ادامه دارد.

سیدحسین حسینی پس از بازی با شمس آذر قزوین، در مورد حکم صادره کمیته انضباطی صحبت کرد. حسین حسینی به خاطر در آغوش کشیدن هوادار زن باشگاه استقلال، به پرداخت 300 میلیون تومان محکوم شد اما پس از بازی با شمس آذر، کاپیتان آبی‌ها از این موضوع ابراز گلایه نکرد و گفت:

فدای سر آن هوادار خانم؛ پرداخت می‌کنم!

حسین حسینی در ادامه هم از کمیته انضباطی تشکر کرد که حکم او را به این سرعت صادر کردند و حالا کمیته انضباطی در واکنش به صحبت‌های سیدحسین حسینی، بار دیگر دروازه‌بان استقلال را دعوت کرده است و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند