Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه سیاست های خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان، یک نماینده جمهوری خواه از رئیس جمهور کشورش خواست تا به فشار حداکثری علیه ایران ادامه دهد.

به گزارش شبکه فاکس نیوز، گرگ مورفی عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ادامه سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا علیه ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورفی در گفت وگو با فاکس نیوز به طرح ادعاهای بی اساس و نخ نما علیه کشورمان پرداخت و گفت: ایرانی ها به طور آشکار خواستار نابودی اسرائیل هستند. بنابر این آنها دوستان ما نیستند و تلاش برای جلب رضایتشان یک سیاست خارجی مضحک است.

این نماینده جمهوری خواه طی نامه ای که به امضای جمعی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا رسیده از جو بایدن ریس جمهور جدید کشورش خواسته است تا رویکرد ترامپ را ادامه دهد و به توافق هسته ای شکست خورده با ایران بازنگردد.

وی در این نامه تاکید کرده است که سازش با ایران به اسرائیل به عنوان نزدیک ترین متحد آمریکا آسیب خواهد زد.

گرگ مورفی همچنین در این نامه خواستار باقی ماندن تحریم ها علیه ایران شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فشار بر ایران آمریکا جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سناتور سابق جو لیبرمن روز گذشته در پی آسیب ناشی از زمین خوردن در خانه‌اش در ۸۲ سالگی درگذشت.

این سناتور سابق نخستین یهودی آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۰ برای سمت معاونت ریاست‌جمهوری از حزب دمکرات نامزد شده بود.

لیبرمن از جمله حامیان اسراییل و از مخالفان برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بود و ریاست سازمان غیرانتفاعی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را نیز بر عهده داشت.

وی از نخستین افرادی بود که برای تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان