Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حیدر دوستی‌فر با اشاره به استقبال کم‌نظیر جوانان انقلابی عضو شورای ائتلاف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی و با هدف ایجاد وحدت و انسجام و هماهنگی و همدلی بین نیروهای ولایی و ارزشی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دعوت از جوانان عضو شورای ائتلاف، همایش جوانان مومن و انقلابی با استقبال گسترده جوانان ولایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این در حالی بود که به علت شرایط کرونایی محدودیت هایی برای حضور اعمال شده بود. در این همایش مسئولان شورای ائتلاف استان و شهرستان، برنامه‌های پیش‌رو و نحوه‌ی ثابت نام در سامانه شورای ائتلاف و عضویت در مجمع عمومی را تشریح کردند.

رئیس هیئت موسس شورای ائتلاف خرم‌آباد افزود: از آنجا که روال شورای ائتلاف و تصمیم‌گیری‌های کلان آن از پایین به بالا است ، لذا مجمع عمومی و شورای منتخب آن یعنی شورای ائتلاف شهرستان از مهمترین ارکان این شورا است، بنابراین لازم است همه‌ علاقه‌مندان در فرصت باقیمانده یعنی حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه در سایت شورای ائتلاف ثبت‌نام کنند تا بتوانند در شکل‌گیری مهمترین رکن این مجموعه یعنی شورای شهرستان سهیم باشند، چرا که با تشکیل شورای شهرستان، همه‌ امور به این شورا که برآیند نظر نیروهای انقلابی است، واگذار خواهد شد.

دوستی‌فر اظهار داشت: در انتهای مراسم برخی افراد بصورت تریبون آزاد نقطه نظرات خود را بیان داشتند، اما ضمن احترام به همه نظرات دوستان، اعلام می‌کنیم که بیان این مطالب ارتباطی با مواضع شورای ائتلاف ندارد، چرا که مواضع رسمی از طریق مسئولان مربوطه بیان می‌شود.

وی بیان داشت: بدیهی است که طبق توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب، مطالبه‌گری از طرق قانونی و منطقی و بدون پرخاش و ایراد اتهام از اهداف شورای ائتلاف است و تلاش می‌شود تا توان خود را برای امور کلان به کار بگیریم، لذا از مشغول شدن به حواشی و دامن زدن به اختلافات داخلی پرهیز می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ائتلاف جوانان همه نیروهای انقلابی شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای در خصوص عملیات غرورآفرین و تنبیهی«وعده صادق» ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کردند: هرگونه خطای رژیم جعلی اسراییل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

گفتنی است؛ این بیانیه به امضای شارلی انوبه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و همایون سامح یه نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.

کد خبر 6081305 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • هرگونه خطا از سوی رژیم جعلی اسراییل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی