Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، به تشریح خدمات ارائه شده به جامعه تحت حمایت و سایر نیازمندان استان پرداخت و گفت: جامعه تحت حمایت و مستمری بگیر کمیته امداد در استان اصفهان از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از۴ هزار خانوار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: کمیته امداد استان از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا تا کنون علاوه بر مستمری ماهیانه و سایر خدمات عمومی خود در چند مرحله برای کاستن از تبعات همه گیری ویروس کرونا، کمک‌های نقدی و کالایی به خانوار‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان استان اختصاص داده است که در مجموع شامل ۱۰ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع، دولتی، امدادی و کمک‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

زارع گفت: در راستای به ایتام و سالمندن پرداخت مبالغ ۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان کمک هزینه معیشت ویژه به پنج هزار و ۹۴۴ از فرزند ایتام و نیازمند تحت حمایت این نهاد و مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد به حساب مددجویان، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان، مادران باردار و شیرده و مددجویان عادی واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل همیاری بنیاد مستضعفان برای کمک به ۵ هزار خانوار نیازمند غیر تحت پوشش به حساب این خانوار‌ها واریز شد.

زارع اعطای یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض­الحسنه با اقساط ۳۶ ماهه برای حمایت از طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار عائله‌مند، اختصاص ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت وام ودیعه مسکن، اختصاص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجاره مسکن مددجویان را از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان دانست.

او اقدامات درگز کمیته امداد امام خمینی اصفهان را اینگونه برشمردا: مبلغ ۳۴۵ میلیون تومان از محل اعتبار ارتقای شاخص­های بهداشتی مددجویان، با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان، مادران باردار و شیرده در روز‌های ابتدایی همه گیری ویروس و تخصیص بیش از ۹۱ هزار سبد غذایی جهت توزیع در میان مددجویان از محل اعتبارات دولتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این موارد، خیران، نیکوکاران، نهاد‌های انقلابی، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه نیز در همکاری با کمیته امداد استان اصفهان کمک‌های نقدی و کالایی بسیاری در اختیار نیازمندان و مددجویان اصفهانی قرار دارند.

کریم زارع، در تشریح اقدامات انجام گرفته با هم افزایی و همراهی خیران و نیکوکاران در این زمینه یادآور شد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه با عنوان «ایران همدل» توسط این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در دو مرحله اجرا شده که حاصل آن توزیع ۲۲۵ هزار سبد کالای اساسی و بیش از یک میلیون و ۳۱۷ هزار وعده غذای گرم با ارزشی بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود کمک به تحصیل دانش را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و گفت:در حال حاضر بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز در خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان مشغول تحصیل هستند.

او ادامه داد: این دانش آموزان از طیف گسترده‌ای از خدمات با توجه به شرایط زمانی و مکانی بهره مند می‌شوند که کمک به تقویت بنیه تحصیلی (کلاس‌های تقویتی)، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، تامین هزینه‌های پوشاک، لوازم التحریر و. پرداخت کمک هزینه آمادگی کنکور و راهیابی به دانشگاه، پرداخت کمک هزینه به دانش آموزان نخبه و استعداد برتر و پرداخت کمک هزینه تحصیل به فرزندان بازمانده از تحصیل از جمله مهمترین مهمترین این خدمت‌ها هستند.

زارع مجازی شدن آموزش به دنبال همه گیری ویروس کرونا را یکی از مشکلات خانوار‌های تحت حمایت این نهاد برشمرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی ۴۵۰۰ نفر از دانش آموزان خانوار‌های تحت حمایت فاقد امکانات لازم برای تحصیل غیر حضوری بودند که تاکنون با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان نیک اندیش صنایع بزرگ استان ۴ هزار نفر از این دانش آموزان صاحب تبلت یا گوشی هوشمند شده اند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی تبلت دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی پرداخت کمک هزینه همه گیری ویروس خانوار های تحت میلیون تومان استان اصفهان دانش آموزان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

شرکت بین المللی داده (IDC) اعلام کرد که سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفته و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس داده‌های اولیه که توسط شرکت بین المللی داده (IDC) در روز یکشنبه منتشر شد، سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفت و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورد.

این غول فناوری کره جنوبی سال گذشته میلادی رتبه اول را به رقیب آمریکایی خود واگذار کرده بود.

داده های شرکت بین المللی داده نشان می دهد که فروش گوشی های هوشمند اپل در سه ماهه اول سال 2024 به دلیل تشدید رقابت از سوی سازندگان آسیایی حدود 10 درصد کاهش یافته است.

فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطینسامسونگ رتبه اول تولید موبایل را از دست داد

طبق گزارش IDC، اپل در ژانویه تا مارس سال جاری میلادی 50.1 میلیون دستگاه آیفون فروخته است که در مقایسه با 55.4 میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه در سال 2023 کاهش نشان می‌دهد.

به گفته این شرکت، اگرچه سامسونگ شاهد کاهش 0.7 درصدی رشد فروش خود بود، اما به نظر می رسد در مجموع نسبت به دوره‌های سه ماهه اخیر در شرکت خود یا اپل، در موقعیت بهتری قرار دارد.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2024 به 20.8 درصد رسید، در حالی که سهم اپل 17.3 درصد بود.

به گفته این شرکت تحقیقاتی، برندهای چینی شیائومی، ترنسشن و اوپو به دنبال سامسونگ و اپل هستند تا پنج سازنده برتر گوشی‌های هوشمند را تشکیل دهند.

شرکت بین المللی داده همچنین اعلام کرد به طور کلی، فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول 7.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

کاهش فروش اپل پس از عملکرد قوی آن در سه ماهه چهارم سال 2023 اتفاق می‌افتد، زمانی که سامسونگ را به عنوان تولیدکننده پیشروی گوشی در جهان پشت سر گذاشت و به این ترتیب به دوازده سال سلطه این غول فناوری کره جنوبی پایان داد.

با این حال، کاهش فروش شرکت اپل در سال جاری به چالش های آن در بازارهای کلیدی، به ویژه چین نسبت داده شده است.

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در چین، به منظور مقابله به مثل با محدودیت‌های دولت آمریکا برای اپلیکیشن‌های چینی، استفاده کارمندان از دستگاه‌های اپل را محدود کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد