Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در اولین گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکستان که در راستای احیای حقوق عامه از منظر بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضایی در سالن امام علی شهرستان تاکستان برگزار شد، افزود: ما مدیران و مسوولان اگر هویت و مشروعیتی داریم از مردم به دست آمده است و مردم این افتخار را نصیب همه ما کرده‌اند که لباس و جامه خدمت را بر تن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مردم حقشان است که خدمتگزاری آنها را کنیم و باید در همه دستگاه‌ها حقوق مردم به عنوان مهمترین حق دیده شود چون اگر این حق دیده نشود ما از درجه اعتبار ساقط می‌شویم.

 استاندار قزوین ادامه داد: حقوق مردم از جنبه الهی و اجتماعی مقدم بر همه چیز است و سازمان‌ها و دستگاه‌ها اعتبار خود را از رعایت حقوق مردم کسب می‌کنند.

جمالی پور افزود: باید همه دستگاه‌ها بسیج شوند تا مشکل یک تولیدکننده و مراجعه کننده در دستگاه‌ها در سریعترین زمان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه ما مکلف هستیم حقوق مردم را رعایت کرده و تسهیلگری کنیم، افزود: دولت به همین دلیل حقوق شهروندی را ابلاغ کرد و همه را موظف ساخت که آن را رعایت کنند و میزهای خدمت را در ادارات تشکیل دهند.

استاندار قزوین ادامه داد: ما در هیات‌های تخلفات اداری، موضوع رعایت نشدن حقوق مردم را بررسی می‌کنیم و اگر مدیری بعد از سه بار تذکر به حقوق مردم بی توجه باشد دستور جابه جایی او را صادر می‌کنیم.

این مسوول گفت: خوشبختانه در موضوع، پیشبرد امور مردم همه دستگاه‌ها با هم همداستان و همراه هستند و خدمت صادقانه به مردم، هدف همه دستگاه‌های استان است.

جمالی پور تصریح کرد: امروز همه ظرفیت‌ها از دستگاه‌های نظارتی و مجموعه دستگاه قضایی در کنار دولت برای پیشبرد امور مردم قرار گرفته‌اند که همین امر، مردم را نسبت به آینده امیدوار و دلگرم می‌کند.

وی گفت: امروز دولت اعتقاد و باور دارد که اگر مردم نباشند دولتمردان نیستند چون در اصل، همه مسوولان جمهوری اسلامی با رأی مردم انتخاب می‌شوند و مسوولان همه دستگاه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم منتخب و منصوب مردم هستند.

برچسب‌ها دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین دادستان قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین دادگستری حقوق شهروندی استان قزوین استانداری قزوین دادستان قزوین قوه قضاییه اخبار کنکور همه دستگاه ها جمالی پور حقوق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جواد حق‌لطفی در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر 40 دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و 451 هزار و 789 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به تعداد جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفنده‌ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید 31 هزار و 934 مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با 18 درصد کاهش، 38 هزار و 887 مسافر همراه بود.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به‌ازای هر 2 تا سه ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه‌ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروزه تاثیر رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • عملکرد شهرداری نقش بسزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • عملکرد شهرداری نقش به‌سزایی در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان دارد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان