Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:18:33 GMT

فعالیت 3 هزار بانوی کارآفرین در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۸۶۰۳

فعالیت 3 هزار بانوی کارآفرین در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه سادات حسینی در نشست خبری با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) به خوبی سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) را روز زن و مادر معرفی کردند که جایگاه ویژه زن در اسلام را می‌رساند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه نگاه واقع‌بینانه به زن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، بیان داشت: امام به شایستگی جایگاه زن را تبیین کردند و امروز در مرور سخنان امام خمینی (ره) که فرمود زن مبدأ تمام خیرات است به خود می‌بالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی خودباوری و اعتماد به نفس را در بین زنان ایجاد کرد، افزود: در دوران پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس زنان نقش بی‌نظیری را از خود نشان دادند.

حسینی با گرامیداشت تقارن دهه فجر با میلاد حضرت زهرا (س) گفت: برای برگزاری هفته مقام زن و ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که در این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه مشارکت زنان استان کرمان در فعالیت‌های اجتماعی رتبه اول کشوری را دارد، عنوان کرد: زنان سرمایه‌های اجتماعی بزرگی هستند و در تعالی جامعه و تحکیم بنیان خانواده نقش بسیار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه40  برنامه شاخص برای بزرگداشت مقام زن و ایام‌الله دهه فجر اجرایی می‌شود، گفت: تولید محتوای فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است و تولیدات خوبی منتشر خواهد شد و جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در تمام دستگاه‌های اداری و نهادها برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: برنامه ولایتمداران فجرآفرین در گلزار شهدای کرمان با تجربه هفته دفاع مقدس به مدت ده روز در گلزار شهدای کرمان با اقشار مختلفی از جامعه زنان و حماسه سازان فجرآفرین با حضور تعدادی از طلاب زن و هیئت‌های مذهبی نیز در گلزار شهدای کرمان در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برنامه‌ای برای آزادی زندانیان زن جرائم غیرعمد پیش‌بینی شده که به کمک خیرین استان کرمان انجام می‌شود، افزود: بالغ بر 3 هزار بانوی کارآفرین در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای زن، طرح پیوند فاطمی با هدف ازدواج آسان، برگزاری پویش بچه‌های حاج‌قاسم با هدف حمایت از کودکان نیازمند و طرح جهش تولید با عنوان «پنج روستا، پنج تولید» را از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

حسینی اظهار کرد: جشنواره سبک زندگی مهدوی با محوریت مادر و کودک نیز با همکاری بنیاد مهدویت از ولادت حضرت زهرا (س) تا نیمه شعبان در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان امام خمینی زن بانوان استان کرمان حضرت زهرا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد. این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند. مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی