Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،‌ حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ظهر امروز در دهمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و با تاکید بر متناسب‌سازی برنامه‌های تبلیغی با این ایام، اظهار کرد: محورهای اصلی طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و تقویت برنامه‌های تبلیغی از مهم‌ترین اهداف و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مالک و مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در انقلاب اسلامی هستند، افزود: همه ما در کشور مسئول هستیم و در برابر گام دوم انقلاب و بیانیه ابلاغی از سوی رهبری معظم انقلاب ماموریت داریم.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بررسی تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اشاره و تصریح کرد: شناخت و بررسی آسیب‌ها و معضلات و مشکلات در گام اول انقلاب و عبرت گرفتن و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به گام دوم انقلاب از ضروریات است.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی به ایام الله دهه فجر انقلاب و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات با رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی این انقلاب را با حمایت‌های ملت بزرگ ایران و مبتنی بر دستورات قرآن و اسلام ناب پایه گذاری کرد و علت دشمنی‌های نظام غرب و سلطه امروز در مقابل جمهوری اسلامی هم همین مسئله است.

حریزاوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد عراقی ابومهدی المهندس و هم رزمانشان در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، تاکید کرد: مکتب حاج قاسم با شهادت این شهید والامقام جهانی شد و امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک چهره بین‌المللی مقاومت در منطقه و حتی جهان است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره یار دیرین رهبری عظیم الشان انقلاب آیت‌الله علامه مصباح یزدی (ره) ، بیان کرد: آیت الله مصباح (ره) از ابتدای انقلاب از حامیان اندیشه‌های ناب اسلام و انقلاب بود و همواره در مقابل فتنه‌ها و بحران‌ها به تبیین و روشنگری می‌پرداخت.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به علت دشمنی و کینه توزی تمدن غربی در مقابل تمدن اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده است که نقطه مقابل تمدن بی‌هویت و بی‌پایه غربی است و مهم‌ترین موضوع دشمنی آنان با جمهوری اسلامی در حکومت مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول خود به نظام تربیتی دینی انقلاب اسلامی در طول بیش چهار دهه از عمر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح (ره) از ابتدا برای این نظام تربیتی دینی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و در مقابل این هجمه ها و فشارها هم ایستادگی کرد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات در نظام اسلامی و شرایط امروز کشور ، گفت: توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از شرایط کشور است و همه مبلغان باید آن را در جامعه تبیین کنند و تراز برنامه تبلیغی باید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در مقابل نظام تمدنی غرب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از چهل سال است با تاسی از مکتب سرخ عاشورا و نهضت خونین حضرت سیدالشهداء (ع) و با رهبری بی بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با هدایت‌های بی نظیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با مجاهدت‌های سرداران نامی و پرافتخار ایران اسلامی چون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش به عنوان یک نظام تمدن ساز در عصر کنونی است.

حجت الاسلام ناصر شکریان‌امیری با اشاره به نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی و حرکت تمدنی ایران اسلامی در عصر کنونی، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب قطعاً بستر را برای تمدن سازی جمهوری اسلامی هموار خواهد کرد و این مسیر با مجاهدت‌ها و تلاش جریان جبهه فرهنگی انقلاب تحقق خواهد یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اهمیت نقش جبهه فعالان فرهنگی انقلاب در گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: جبهه فعالان فرهنگی انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت تبیین و روشنگری در حوزه دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب را بر عهده دارند و باید آن را برای جامعه تبیین کنند.

شکریان با اشاره به قیام ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ماه سال ۱۳۵۷، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی دوران جدیدی را با رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) آغاز کرده است و بیانیه گام دوم انقلاب سر آغاز حرکت تمدنی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/86018/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب مازندران، مرکز علمی تقدیس و دانشکده‌های علوم انسانی به طور سالانه در تاریخ 04 خرداد 1403 در موسسه آموزش عالی ادیب مازندران برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزاری کنفرانس ایجاد فضای تبادل اطلاعات در موضوعات مختلف علمی، پژوهشی و اجرایی و بوجود آوردن فرصت های بررسی واکنش جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی و ارائه آخرین دستاوردها در محورهای کنفرانس می‌باشد. محورهای اصلی کنفرانس به شرح ذیل است:

زبان و ادبیات کشورهای اسلامی جغرافیای کشورهای اسلامی علوم ورزشی اسلامی آب و هواشناسی کشورهای اسلامی تاریخ و تمدن کشورهای اسلامی علوم اجتماعی و جمعیت شناسی اسلامی علوم قرآن و حدیث ادیان و عرفان فلسفه و کلام اسلامی آموزش و پروش اسلامی روانشناسی اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی علم اطلاعات و دانش شناسی اسلامی علوم مالی و حسابداری اسلامی باستان شناسی در تمدن اسلامی محیط زیست کشورهای اسلامی مطالعات زنان اسلامی معارف اسلامی اقتصاد اسلامی ارتباطات و جامعه‌شناسی اسلامی علوم سیاسی اسلامی حقوق و فقه اسلامی مدیریت اسلامی شهرسازی و معماری اسلامی هنر اسلامی مدیریت تحول علوم انسانی الگوی ایران پشرفته اسلامی سیاست گذاری و حکمرانی اسلامی فرهنگ و تمدن اسلامی رسانه اسلامی

مهلت ارسال اصل مقالات: 1403/02/27/ اعلام نتایج داوری: 1403/02/30/ اعلام نتایج داوری زود هنگام: 10 روز کاری/ مهلت ثبت نام: 1403/02/30/ برگزاری کنفرانس: 1403/03/04.

برای شرکت در اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است