Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@13:56:50 GMT

تاکید بر جایگاه تطبیق در بانک ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۸۷۲۱

تاکید بر جایگاه تطبیق در بانک ملی ایران

خبرگزاری آریا - طی بازدید اعضای هیات مدیره بانک از اداره کل تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بر جایگاه تطبیق در این بانک تاکید شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک با حضور در اداره کل تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از نزدیک در جریان امور و فعالیت های این اداره کل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ضمن تشریح اهمیت تطبیق در ساختار بانک ها، بر جایگاه واحد تطبیق در نظام حاکمیت شرکتی تاکید کرد و اقدامات اداره کل تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک را تضمین کننده حسن شهرت و سلامت فعالیت های جاری بانک و همچنین کاهش ریسک در حوزه های مختلف عنوان کرد. ناصر شاهباز عضو دیگر هیات مدیره نیز به تشریح مدل سه خطی دفاعی در بانک ملی ایران پرداخته و با تشریح و تبیین جایگاه تطبیق در بانک، نقش واحد تطبیق و کمیته عالی رعایت قوانین و مقررات را بسیار پر اهمیت عنوان کرد. همچنین سید رضا انواری رئیس اداره کل تطبیق، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نیز به تشریح موضوع تطبیق در بانکداری امروز پرداخت و اظهار کرد: امروزه موضوع تطبیق جز موضوعات اساسی و حیاتی در بانک هاست و بانک ملی ایران نیز با توجه به اهمیت و حساسیت آن، اهتمام ویژه ای جهت عمل به استانداردهای آن دارد. رئیس کمیسیون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شورای هماهنگی بانک های دولتی در ادامه با اشاره به شیوه نوین بازرسی مبتنی بر ریسک (ریسک محور)، به کار گیری آن توسط اداره کل متبوع خود را یکی از اقدامات اثرگذار در افزایش کارایی و اثر بخشی بازرسی ها برشمرد و آثار آن در حوزه عملیاتی اقدامات این اداره کل را بیان کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اداره کل تطبیق هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد، پیش از ظهر پنج‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با رصد دستگاه‌های اجرایی در تسریع تدوین سند جامع تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند تا نقشه اجرایی تا پایان سال باشد.

وی با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محورهای اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.

وی تاکید کرد: مردمی سازی در استان به جایگاه اصلی خود دست یابد.

کد خبر 6081923

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین