Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر تخلف چند کمپ ترک اعتیاد در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با ورود به موضوع دستورات اکیدی در راستای پیگیری و برخورد با متخلفین صادر کرد.

خبرگزاری میزان - هفته گذشته بر اثر قصورات صورت گرفته یک نفر از معتادان بستری در یکی ازکمپ‌ها در شیراز جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با دستور قضایی ٥ نفر بازداشت شدند؛ اما صبح امروز نیز تصاویر جدیدی منتسب به یکی از کمپ‌های شیراز منتشر گردید که در این خصوص نیز با ورود دادستان شیراز ٣ نفر از عوامل متخلف در تصاویر که در معرض اتهام ضرب و جرح معتادین می‌باشند؛ بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص تصاویر جدید منتشر شده با بیان اینکه این مورد با حادثه منجر به فوت هفته گذشته متفاوت است، گفت: در مورد اخیر هیچ فردی فوت نشده، اما به لحاظ بزه‌های صورت گرفته، پرونده قضایی تشکیل و عوامل دخیل که سه نفر بودند با دستور قضایی بازداشت شدند.

وی با تأکید بر اینکه در پی اطلاع و شکایات واصله، بلافاصله نسبت به تخلیه کامل مکان مورد نظر اقدام و دستور پلمپ و لغو مجوز این مرکز نیز صادر شده است گفت: دادستانی با قصور احتمالی عوامل و مسئولین نظارتی نیز درچارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان شیراز ترک کمپ ترک اعتیاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شیراز ترک کمپ ترک اعتیاد بازداشت شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری

دادستان مرکز چهارمحال‌وبختیاری گفت: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، سیدنصرالدین صالحی در کمیته ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: حسب تاکید رئیس محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور مبنی بر کنترل مجرمین حرفه‌ای، آمار غایبین از زندان بیش از ۳۸ درصد کاهش داشته است.

دادستان مرکز استان با قدردانی از مقامات قضائی در راستای افزایش بیش از ۳۰ درصدی بازدید از زندان‌های استان افزود: بهره‌مندی محکومین واجد شرایط استفاده از نهادهای تخفیفی، تأثیر بالقوه‌ ای در باز اجتماعی نمودن محکومین و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

صالحی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ جلسه شورای طبقه بندی در زندان‌های استان برگزار و درخواست‌های زندانیان بررسی شد.

کد خبر 745534

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان