Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،بهروز مرادپور،مدیرکل هواشناسی لرستان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: میزان این بارش‌ها در خرم آباد ۱۱.۷ میلی‌متر، بروجرد ۲۲.۶، پلدختر ۶.۸، الشتر ۱۷.۶و نورآباد ۲۱.۶میلی‌متر بوده است.

او اظهار کرد: همچنین میزان بارش‌های این مدت در ازنا ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ایمان آباد۱۱.۱، سیلاخور۱۶.۶، سپیددشت ۱۹.۶، ریمله ۱۹.۴و کوهدشت ۸.۲میلی‌متر ثبت شد.

مرادپور میانگین بارندگی‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته را ۱۳.۹ میلی متر اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی لرستان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، روح‌الله لک علی‌آبادی به همراه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی لرستان از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید کرد و گفت: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستان در دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، افزود: این کتابخانه به بهترین امکانات تجهیز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان هم در این بازدید با اشاره به اینکه در استان، ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت است، گفت: با تکمیل این ۱۰ طرح، متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

به گفته سیدسجاد راستخانه، سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد و تعداد اعضا به ۴۰ هزار نفر رسید.

روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی دورود تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان گسترش خواهد یافت.

در شهرستان دورود به ازای هر ۱۰۰ نفر کمتر از یک مترمربع زیربنای کتابخانه‌ای وجود دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک این شهرستان، متراژ کتابخانه‌ها و سرانه کتابخانه‌ای دو برابر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • حاکمیت شرایط ناپایدار جوی در لرستان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • آبشار «ازنادر» تجلی زیبایی خلقت در لرستان
  • آبشار «ازنادر» لرستان
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • بیشترین بارندگی شاهرود به میزان ۵۰ میلیمتر در تاش ثبت شد
  • بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان سهم پارک ملی گلستان