Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حریزاوی توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون رفت از شرایط کشور دانست و گفت: همه مبلغان باید آن را در جامعه تبیین کنند و تراز برنامه تبلیغی باید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در مقابل نظام تمدنی غرب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ حجت‌الاسلام «روح‌الله حریزاوی» امروز (۱۱ بهمن ) در دهمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادرات تبلیغات اسلامی استان در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و با تاکید بر متناسب‌سازی برنامه‌های تبلیغی با این ایام، اظهار کرد: محورهای اصلی طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و تقویت برنامه‌های تبلیغی از مهم‌ترین اهداف و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مالک و مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در انقلاب اسلامی هستند، افزود: همه ما در کشور مسئول هستیم و در برابر گام دوم انقلاب و بیانیه ابلاغی از سوی رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی ) ماموریت داریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بررسی تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اشاره و تصریح کرد: شناخت و بررسی آسیب‌ها و معضلات و مشکلات در گام اول انقلاب و عبرت گرفتن و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به گام دوم انقلاب از ضروریات است.

 

 حجت الاسلام حریزاوی به ایام الله دهه فجر انقلاب و برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات با رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی این انقلاب را با حمایت‌های ملت بزرگ ایران و مبتنی بر دستورات قرآن و اسلام ناب پایه گذاری کرد و علت دشمنی‌های نظام غرب و سلطه امروز در مقابل جمهوری اسلامی هم همین مسئله است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد عراقی ابومهدی المهندس و هم رزمانشان در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، تاکید کرد: مکتب حاج قاسم با شهادت این شهید والامقام جهانی شد و امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک چهره بین‌المللی مقاومت در منطقه و حتی جهان است.

 

حجت الاسلام حریزاوی با گرامیداشت یاد و خاطره یار دیرین رهبری عظیم الشان انقلاب آیت‌الله علامه مصباح یزدی (ره) ، بیان کرد: آیت الله مصباح (ره) از ابتدای انقلاب از حامیان اندیشه‌های ناب اسلام و انقلاب بود و همواره در مقابل فتنه‌ها و بحران‌ها به تبیین و روشنگری می‌پرداخت.

 

وی با اشاره به علت دشمنی و کینه توزی تمدن غربی در مقابل تمدن اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده است که نقطه مقابل تمدن بی‌هویت و بی‌پایه غربی است و مهم‌ترین موضوع دشمنی آنان با جمهوری اسلامی در حکومت مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام حریزاوی خود به نظام تربیتی دینی انقلاب اسلامی در طول بیش چهار دهه از عمر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح (ره) از ابتدا برای این نظام تربیتی دینی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و در مقابل این هجمه ها و فشارها هم ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات در نظام اسلامی و شرایط امروز کشور ، گفت: توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از شرایط کشور است و همه مبلغان باید آن را در جامعه تبیین کنند و تراز برنامه تبلیغی باید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در مقابل نظام تمدنی غرب باشد.

 

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب حجت الاسلام حریزاوی مازندران بیانیه گام دوم انقلاب حجت الاسلام حریزاوی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با شدت تمام ادامه دارد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفتند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان برانیت با موشک هدف قرار دادند.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در برانیت هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق