Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:17:28 GMT

آینده درخشانی پیش روی والیبال کرمانشاه قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۶۲۰

آینده درخشانی پیش روی والیبال کرمانشاه قرار دارد

محمود کسعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنانی که امروز در رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال کشور برای تیم بعثت کرمانشاه به میدان می روند در واقع اکثر آنها جزو استعدادهای والیبال استان محسوب می شوند.

وی ادامه داد: آینده نگری که از یکی ۲ سال قبل در والیبال کرمانشاه آغاز شد امروز کم کم خود را نشان می دهد و بدون شک طی یکی ۲ سال آینده همین بازیکنان در میدان های بزرگتر حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسعلی تصریح کرد: نحوه بازی بازیکنان تیم بعثت در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول امسال به گونه ای بوده که نویدبخش آینده ای درخشان برای والیبال کرمانشاه است و اگر همین بازیکنان حمایت و تقویت شوند به طور قطع می توانیم در سطح کشور حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال کرمانشاه افزود: مسابقه برابر نیروی زمینی به خوبی استعداد و توانایی بازیکنان کرمانشاه را نشان داد به گونه ای که تیم بدون شکست این مسابقات برابر تیم ما عملا حرفی برای گفتن نداشت و مقهور بازی گردانی خوب بازیکنان ما شده بودند.

وی گفت: تیم والیبال نیروی زمینی از همان ابتدای مسابقات به عنوان یک مدعی خود را مطرح کرد و نتایج گذشته این تیم نیز به خوبی قدرتمندی آنها را نشان می داد ولی اینکه بازیکنان ما توانستند در سه دست متوالی آنها را شکست دهند بیانگر عملکرد خوب و بی نقص آنهاست.

کسعلی گفت: تیم کرمانشاه در بازی بعدی خود با قزوین جوان دیدار می کند و اگر بازیکنان مثل دیدار مقابل نیروی زمین برابر این حریف ظاهر شوند می توانند دست پر و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

در چهارمین روز مسابقات والیبال زیرگروه دسته اول باشگاه های کشور تیم بعثت کرمانشاه سه بر صفر از سد نیروی زمینی تهران گذشت، فود فود مشهد و سپهر قزوین هم با همین نتیجه به ترتیب مقابل پرواز تبریز و قزوین جوان صاحب برتری شدند و انقلاب قم هم سه بر یک شهرداری محمدیار را از پیش رو برداشت.

تیم های حاضر در این مسابقات امروز را استراحت دارند و مسابقه پنجم خود را فردا (یکشنبه - ۱۲ بهمن) برگزار می کنند به این ترتیب که از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه سپهرقزوین با انقلاب قم و نیروی زمینی با فودفود مشهد دیدار می کنند و از ساعت ۱۷ نیز شهرداری محمدیار با پرواز تبریز و بعثت کرمانشاه با قزوین جوان مسابقه می دهند.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال والیبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال کرمانشاه فدراسیون والیبال والیبال کرمانشاه اخبار کنکور والیبال کرمانشاه نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!