Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:18:26 GMT

خطیبی سد راه تراکتور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۷۴۶

خطیبی سد راه تراکتور شد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک عصر شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

نیمه نخست این بازی با درخشش بازیکنان تراکتور همراه بود و دقیقه ۶ ضربه تماشایی برگردان محمد عباس زاده به تیر دروازه تیم آلومینیوم برخورد کرد تا شاهد یک بازی تماشایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۲۷ بازی شجاعی، قادری را در محوطه جریمه با یک پاس صاحب توپ کرد که قادری نتوانست کنترل کند و توپ به بیرون رفت.

در این نیمه به رغم اینکه تراکتوری ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند دقیقه ۴۰ بازی شاگردان خطیبی صاحب موقعیت پنالتی شدند و امید سینگ اولین گل بازی را برای تیم آلومینیوم اراک به ثمر می رساند.

با شروع نیمه دوم بازی یاران شجاعی از هر تلاشی برای به تساوی کشاندن بازی فروگذار نبودند که دقیقه ۷۵ ضربه سر اکبر ایمانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و همچنین دقیقه ۷۷ موقعیت تک به تک بازیکن تراکتوری با پور حیدری دروزاه بان آلومینیوم اراک نتیجه بخش نبود و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اراکی ها به پایان رسید.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد قادری(اوکاشا حمزویی) و محمد عباس‌زاده مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرد.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی(امیر نوری)، امید سینگ(جابر انصاری) و حامد پاکدل(سعید باقر پسند) وارد میدان شد.

داوری این بازی را کمیل غلامی، رامین بابایی، محمد شاکر، احمد کاظم لو، وحید صالحی، رضوان سرشار و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

در طول بازی محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی پور از تیم تراکتور و امید سینگ، سید مهدی حسینی، پوریا آریا کیا از تیم آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل آلومینییوم اراک با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند و تیم آلومینیوم با ۱۸ امتیاز به رده هفتم جدول لیگ برتر بیستم خلیج فارس صعود کرد.

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک اخبار کنکور آلومینیوم اراک تیم آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمنستان ۰ - ۱ ایران

تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور رفته است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از برتری پر گل هفته گذشته در تهران، بار دیگر در پی کسب پیروزی مقابل این تیم هستند. تیم ایران در حال حاضر از سه بازی گذشته خود ۷ امتیاز گرفته و برای صدرنشینی نباید هیچ امتیازی از دست بدهد.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان: 
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست که ضربه پای راست آمانوف در اختیار سید حسین قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه قیچی برگردان طارمی روی سانتر محمد محبی از بالای دروازه بیرون رفت.

حاشیه:
بازی کردن حسینی جای بیرانوند مهمترین تغییر ترکیب تیم ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)