Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری روز شنبه در نشست بررسی اراضی پادگان قدیم ۰۴ بیرجند، فلسفه برگزاری این نشست را حل مشکل چندین ساله عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت قانونی برای حل و فصل مساله زمین‌های پادگان قدیم بیرجند استفاده کرد تا براساس آن تصمیم درست، قاطع و جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: همه ما باید به عنوان مجموعه‌های زیر نظر نظام، برای برون رفت از مسایل، تصمیماتی درست و منطقی اتخاذ کنیم تا برای آیندگان به یادگار بماند و از آن تصمیم، به درستی یاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بعد از طرح و بررسی موضوع اراضی پادگان ۰۴ بیرجند از ابعاد مختلف، تقاضای تغییر کاربری این اراضی با مالکیت ارتش به کمیسیون ماده پنج رفته تا طبق قوانین و مقررات موجود کشور، مورد بررسی قرار گیرد و براساس آن عمل شود.

وی با تاکید بر اینکه سند این زمین به نام ارتش صادر شده است گفت: بر همین اساس، طرف حساب این کمیسیون ارتش است نه اداره کل راه و شهرسازی و ارتش می‌تواند وکالت زمین‌ها را به اداره کل راه و شهرسازی واگذار کند.

ملانوری درخصوص معافیت‌های ماده ۱۰ ادارات دولتی و سایر موارد از پرداخت سهم شهرداری‌ها نیز گفت: اگرچه در این کمیسیون طرف حساب پرونده ارتش است اما معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مکلف است نسبت به استعلام از وزارت کشور در این خصوص اقدام کند.

وی تصریح کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده در این جلسه چنانچه براساس قوانین موجود سهمی به شهرداری نیز در این کمیسیون تعلق گرفت، باید پرداخت شود تا در عمران و آبادانی شهری نظیر توسعه فضای سبز و بهسازی معابر هزینه شود.

برچسب‌ها بیرجند حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کاربری اراضی پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی بیرجند حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کاربری اراضی اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب