Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم  در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به نگرانی‌های موجود در خصوص شیوع کرونا در موج چهارم گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این موج در هفته‌های آینده دستورالعمل‌هایی برای سفر‌های نوروزی تدوین و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  با اشاره به جایگاه ویژه قم به عنوان شهری سیاحتی و زیارتی که مقصد احتمالی بسیاری از مسافران نوروزی خواهد بود ،افزود: تمهیدات لازم برای مدیریت سفر‌های نوروزی در ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است و احتمالا محدودیت‌هایی در سطح استان اعمال خواهد شد.


استاندار با تاکید بر حمایت از کسب و کار مردم به خصوص بخش خدمات و گردشگری در ایام نوروز گفت: محدودیت‌های احتمالی علاوه بر اقدامات پیشگیرانه تمهیداتی برای کاهش و حتی جبران خسارت‌ها به بخش خدمات و گردشگری توجه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در قم ویروس کرونا محدودیت های کرونایی سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور