Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد روح پیشکسوت فقید این باشگاه در دیدار مقابل ماشین‌سازی، کمک زیادی به شاگردان گل‌محمدی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت:

به نظرم روح مهرداد در این مسابقه به ما خیلی کمک کرد. به خانواده عزیز میناوند تسلیت می‌گویم و معتقدم جای او در مجموعه ما خالی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روح مهرداد در آرامش باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد:

همه دیدند که پس از گل اول، شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم که فوتبال، ما را به شدت تنبیه کرد. متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم، اما خوشبختانه پس از آن به گل برتری رسیدیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اعتراض سرمربی ماشین‌سازی به اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش از به ثمر رساندن گل دوم، بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، بیان کرد:

من با کادر فنی حریف هم صحبت کردم. شاید یک یا دو بازیکن مصدوم بوده باشند، اما نمی‌شود سه بازیکن در یک صحنه روی زمین بیفتند. امیدوارم این مسائل در فوتبال ما خیلی کمتر باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر ماشین سازی مهدی شیری مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس