Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@07:36:41 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۴۵۴۱

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ورزش سه نوشت: میلاد سرلک پرسپولیس که زمینه ساز گل اول تیمش برای وحید امیری بود، در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

 

عملکرد درخشان هافبک دفاعی‌های پرسپولیس در جدال با ماشین سازی با ثبت یک گل از سوی نوراللهی و یک پاس گل برای میلاد سرلک همراه بود.

 

میلاد سرلک که پیش از این نیز مقابل شهرخودرو در استادیوم آزادی گل زده بود، اینبار با پاسی دقیق در آستانه دروازه خالی، وحید امیری را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل اول بازی را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته در اواخر بازی به دلیل گرفتگی عضله از زمین خارج شد تا شایعاتی در خصوص مدت دوری اش از ترکیب به دلیل مصدومیت شکل گیرد.

 

سرلک در شرایطی میکسدزون استادیوم آزادی را ترک کرد که به نظر می‌رسید مشکل چندانی بابت مصدومیت نداشته باشد و خودش هم در حالیکه قصد صحبت درباره شرایط بازی را نداشت در پاسخی کوتاه درباره شرایطش گفت: فکر نمی کنم مشکلی باشد و مصدومیتم جدی نیست.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید کادرپزشکی پرسپولیس بعد از بررسی دقیق شرایط این بازیکن چه نظری درباره او خواهند داشت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری جذاب مقابل رئال مادرید متحمل شکست ۳-۲ شد. علاوه‌بر از دست دادن ۳ امتیاز و بیشتر شدن اختلاف با صدر، بلوگرانا ستاره خط هافبکش را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.

در اواخر نیمه اول، فرانکی دی‌یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفته بود، پس از برخوردی با فدریکو والورده به زمین افتاد و از درد به خود پیچید.

کادر پزشکی پس از لحظاتی او را در حالی‌که درد زیادی داشت و به‌نظر می‌رسید در حال اشک ریختن است، از زمین بیرون برد و فرمین لوپز به جای او وارد بازی شد.

حالا در اولین گزارش‌ها در مورد مصدومیت این بازیکن، به‌نظر می‌رسد او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ،‌ حداقل یک ماه از میادین دور است و این یعنی فصل برای او به اتمام رسیده است.

آخرین بازی بارسلونا در این فصل در تاریخ ۲۶ می برگزار می‌شود و دی‌یونگ اگر خوش‌شانس باشد شاید بتواند در این دیدار دقایقی به میدان برود، در غیر اینصورت، ال‌کلاسیکوی امشب آخرین بازی دی‌یونگ زیر نظر ژاوی هرناندز بود.

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!