Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات و نحوه ارسال مرسولات پستی از طریق ریل به استان‌های کشور اظهار کرد: ما یک بخشی از بار را تلاش کرده‌ایم از طریق ریل و قطار جابه‌جا کنیم و درحال‌ حاضر با واگن‌های توشه قطار مسافربری بارها را جا‌به جا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: در نشست‌هایی که با مسئولان راه‌آهن داشتیم، به لحاظ اینکه باید از ظرفیت راه‌آهن استفاده بیشتری شود، بنابر این شد بار از جاده به راه آهن برود و هزینه ها را هم کاهش دهد.

وی با بیان اینکه انتقال مرسوله از طریق قطار برای منافع ملی مهم است گفت: با این کار نه تنها از سوخت استفاده نمی‌شود، بلکه جاده هم از بین نمی‌رود و باید به این موضوع نگاه ملی داشته باشیم.

ارسال خرده‌بار با قطار مسافربری

سبحانی‌فر بیان کرد: طبق آخرین نشست‌ها قرار بر این بود که از قطار‌های مسافری استفاده کنیم و به جای جابجایی مسافر، خرده بار با قطار جابجا شود، چراکه وزن خرده‌بار سبک است.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: متاسفانه قیمت‌هایی که در نهایت راه‌آهن به ما داد، حتی از هزینه جاده هم بالاتر بود و همین موضوع توجیه اقتصادی برای ما ندارد.

وی از رایزنی و مکاتبه مجدد با راه‌آهن خبر داد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا ارسال این موضوع را هم برابر هزینه‌های مسافری محاسبه کنند.

سبحانی‌فر ادامه داد: اگر با هزینه‌های مسافری محاسبه شود، برای ما توجیه اقتصادی دارد، در غیر این صورت توجیه اقتصادی ندارد و متاسفانه نمی‌توانیم از این ظرفیت به صورت اختصاصی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: بنای ما بر این است که قطار اختصاصی پستی راه افتد، البته راه آهن باید با ما به این توافق برسد که برابر قیمت مسافری هزینه‌ها محاسبه شود. در حال حاضر ۲ برابر هزینه مسافر، هزینه این نوع مرسوله‌ها بر ما تحمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید

خرید بیش از ۶۰۰ هزار کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی / آخرین جزئیات از نمایشگاه مجازی کتاب

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست وزارت ارتباطات مرسولات پستی مدیرعامل شرکت ملی پست هزینه ها راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتشار پستی در توئیتر ادعایی عجیب مطرح کرد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با انتشار پستی در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت:

در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

#اقتدار_ایران

احتمالاً اشاره کریمی قدوسی به فتوای حرام بودن ساخت و استفاده از سلاح هسته‌ای از سوی مقام رهبری باشد که چند سال پیش صادر شده است.

منبع: هم‌میهن آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی