Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: مرکز جامع سلامت در اسلام آباد خاش با جمعیت ۱۱هزار نفر احداث می شود

«رضا کرد» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: هم اکنون جمعیت 11هزار نفری اسلام آباد خاش برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به مراکز درمانی شهرها و روستاهای همجوار می روند

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش از  واگذاری زمین برای احداث مرکز جامع سلامت خبر داد و یادآور شد: زمین مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد حومه واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص) جنب پادگان سهرآباد  از طریق مشارکت های مردمی و مجموعه عوامل شهرداری در حال آماده سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرد افزود: این پروژه با ۳۰۰ مترمربع زیربنا و با تخصیص اعتبار توسط موسسه خیریه تات در دهه مبارک فجر کلنگ‌ زنی و در بازه زمانی ۵ ماهه تکمیل و آماده ارائه خدمات سلامت می شود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: واگذاری زمین خدمات بهداشتی تخصیص اعتبار جامع سلامت اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل

علی محمدیان اردی امروز در آیین بزرگداشت هفته سلامت در اردبیل با تجلیل از خدمات ارزنده خادمان سلامت گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت زحمات خادمان سلامت در بسیاری از عرصه‌های بهداشتی و درمانی در سطح دنیا وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: تامین سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم یکی از وظایف مهم دانشگاه‌های علوم پزشکی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تمام توان خدمات سلامت را به صورت همگانی و شایسته در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

او تغذیه ناسالم و کم‌تحرکی را باعث بروز برخی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: استرس نیز یکی از عوامل موثر در ابتلای افراد به انواع بیماری‌هاست.

محمدیان بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات را سه عامل مهم مرگ و میر در ایران و استان اردبیل دانست و افزود: برای مدیریت و کاهش آثار و عوارض این سه عامل باید اقدامات علمی درستی انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل