Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابیان اینکه در حال حاضر تردد در محور دندی _ تکاب با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: تردد در سایر محورهای مواصلاتی زنجان عادی و روان گزارش شده است.

او  از رانندگان خواست تا در صورت لزوم برای تردد از این مسیرهای ارتباطی به منظور ایمنی بیشتر تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به وقوع کولاک رانندگان برای تردد در این محورها از زنجیر چرخ استفاده کرده و در حد ممکن در گردنه‌های کوهستانی تردد نکنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه زنجان برف و کولاک زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 747345

دیگر خبرها

  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران