Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@08:03:08 GMT

الکاظمی انتقام می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۳۸۳

الکاظمی انتقام می‌گیرد

 به نقل از شفق نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در دیدار با خانواده شهدای انفجار انتحاری میدان الطیران بغداد ضمن تعهد به قصاص عاملان این کشتارها، آن ها را افرادی خارج از قانون توصیف کرد.

طبق بیانیه دفتر الکاظمی، وی در این دیدار گفت: "به من گفتند که باید در مجالس ترحیم شهدای الطیران حضور پیدا کنم و گفتم که من برادر و پدر همه افرادی هستم که بی‌گناه در خیابان‌های بغداد کشته شدند، مسئولیت انسانی و اخلاقی من اقتضا می‌کند که به دنبال قصاص عادلانه باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: از چند ماه قبل والی داعش در عراق موسوم به "ابویاسر العیساوی" را تعقیب می کردیم اما هربار موانعی وجود داشت که بعد از حادثه میدان الطیران و حمله به الحشد الشعبی در صلاح الدین قسم خوردم خون این بی‌گناهان به هدر نخواهد رفت و بهای آن را نه اعضای ارشد داعش بلکه رهبر این گروه تروریستی خواهد بود.

نخست وزیر عراق ادامه داد: برادرانتان در همه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی کوتاهی نکرده و شب و روز را در تعقیب این جنایتکار و دیگر عوامل و برنامه‌ریزان جنایت میدان الطیران سپری کردند.

الکاظمی در پایان با بیان اینکه سوء استفاده از احساسات مردم از سوی افرادی که به دنبال طرح‌های سیاسی و منافع اقتصادی هستند، کافی است، اظهار داشت: اگر با وجود این همه خون‌ها بازهم دولتی مقتدر تشکیل ندهیم، تاریخ همه ما را نفرین خواهد کرد، همه ما باید برای دولتی قوی، آزاد و مقتدر تلاش کنیم.

در پی حمله دو عامل انتحاری داعش در میدان الطیران بغداد بیش از ۱۰۰ تن شهید و زخمی شدند.

310 310

کد خبر 1481553

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد

ستاد عملیات مشترک عراق از هلاکت یک سرکرده گروهک داعش طی عملیات ویژه در مرز عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی و نظامی این کشور طی عملیات ویژه‌ای توانستند «سمیر خضر شریف النمراوی» مسئول عملیات انتقال تروریست‌ها و سلاح و مواد منفجره و مهمات میان عراق و سوریه را به هلاکت برسانند.
در این بیانیه آمده است: «النمراوی یکی از سران تروریستی است دستش به خون بسیاری از مردم بی گناه آلوده است».
فرماندهی عملیات مشترک عراق هفته گذشته سومین مرحله از عملیات «وعد الحق» را به منظور تعقیب و پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» آغاز کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟