Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم بعثت کرمانشاه در پنجمین بازی پرهیجان خود را در لیگ دسته اول سری ب والیبال به مصاف تیم قزوین جوان رفت و پیروزی دلچسبی را کسب کرد.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه در گفت‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تیم ما متشکل از افراد جوان با تجربه کم است، تاکنون بازی تدارکاتی نداشتیم و با توجه به این مسئله بازیکنان در بازی‌های اول استرس داشتند که با مرور وضعیت بهتر شد و تیم شرایط بهتری را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهمند سال‌افزون ادامه داد: هدف ما از تشکیل تیمی با اعضای جوان ایجاد انگیزه در بین آنان و استفاده از نیرو و توان و تلاش جوانان برای ساخت تیمی قدرتمند است.

وی در خصوص حمایت مالی تیم، گفت: با توجه به نبود اسپانسر شرکت ما در مسابقات دیرهنگام انجام شد و با یاری افشین حسنی توانستیم در مسابقات شرکت کنیم.

وی افزود: صابر رحیمی، مسئولین اداره ورزش و جوانان و استانداری نیز برای ورود به مسابقات به ما کمک کردند چراکه برای تیم اعتباری نداشتیم، امیدواریم در صورت صعود شاهد حمایت بیشتر مسئولین باشیم.

مدیرعامل تیم بعثت کرمانشاه نیز در خصوص این بازی،گفت: تیم بعثت سومین برد خود را در مقابل تیم قزوین جوان کسب کرد و بازی قابل قبولی را از خود نشان داد.

افشین حسنی افزود: با توجه به اینکه بازیکنانی بدلیل مصدومیت و آسیب دیدگی از تیم خارج شدند برای صعود به بازیکنان جدیدی نیاز داریم و باید به فکر تقویت تیم باشیم.

وی در رابطه با حمایت خود از ورزش، گفت: خود را در خدمت ورزش و ورزشکاران می‌دانیم و باشگاه بعثت وقت خود را صرف حمایت از ورزش می‌کند و امیدواریم با وجود برگزاری این رقابت‌های حساس شاهد حضور طرفداران بیشتری در والیبال باشیم.

سرمربی تیم قزوین جوان در ادامه این گفت‌وگو، اظهار داشت: استفاده از دو سالن شهید بهشتی و سالن هادیان برای برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول سری ب هوشمندانه است چرا که از این طریق بازیکنان فرصت کافی برای استراحت و رفع خستگی دارند و از میزبانی استان کرمانشاه در این رقابت‌ها تشکر می‌کنیم.

علی خدابنده افزود: با هزینه خود تیم جوانی را تشکیل دادم تا فرصتی باشد که جوانان از استعداد و حرفه خود به نحو احسن استفاده کنند و فرصتی را در اختیار نسل جوان قرار دادیم تا از توانی‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه والیبال قم قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری