Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک به رسم همه ساله همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، امروز یکشنبه کاروان نمادینی از ورود امام راحل به راه انداخته و این کاروان با عبور از خیابان ها و معابر اصلی شهر، پیام شادی را برای مردم به ارمغان آورد.
خودروی نمادین حضرت امام (ره) را خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی که با گل آذین بندی شده بودند، همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروان در ورامین از امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد، در قرچک از مصلای نماز جمعه و در پیشوا از میدان امام خمینی(ره) به حرکت در آمد و در طول مسیر با استقبال مردم مواجه شد.
با وجود تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی از دانش آموزان به همراه معلمان خود در طول مسیر به استقبال این کاروان آمده و همراه با سایر اقشار ورامین، ورود امام راحل را جشن گرفتند.
در طول مسیر استقبال کنندگان با اهدای گل، دود کردن اسپند، توزیع شکلات و شیرینی یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی را گرامی داشتند.همچنین خودروی نمادین حضور امام راحل در ایران اسلامی در مناطق مختلف توقف کرده و بسیاری از جوانان با این خودرو عکس های یادگاری گرفتند.
با حرکت این کاروان، جشن‌های پیروزی انقلاب در این بخش از استان تهران آغاز شد و مردم با حضور خود در مراسم مختلف، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند.

زنگ انقلاب در مدارس جنوب شرق استان تهران نواخته شد
 همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب روز یکشنبه در مدارس شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران نواخته شد.
دانش آموزان، معلمان و دبیران مدارس شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت ساعت ۹:۳۳ دقیقه امروز ، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

هر چند که با شیوع ویروس کرونا، اغلب مدارس تعطیل و دانش‌آموزی در فضاهای آموزشی حضور نداشتند ولی این مراسم به صورت نمادین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق مختلف آموزش و پرورش اجرا شد.

در این مراسم دانش آموزان با سردادن سرود تاریخی خمینی ای امام، ضمن تجلیل از ایثار و تلاش های امام راحل در هدایت و رهبری انقلاب اسلامی بر دفاع از آرمان های امام راحل تأکید کردند.

در فضای آموزشی مجازی شاد نیز همزمان با سالروز تاریخی امام راحل، سرودهای انقلابی توسط معلمان بارگزاری شده و تصاویری از ورود امام خمینی به ایران اسلامی برای دانش‌آموزان ارسال شد تا این فضای آموزشی نیز آکنده از عطر انقلاب شود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین در این مراسم گفت: سه رکن اساسی انگیزه مذهبی ،وحدت مردمی و رهبری هوشمندانه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت و سه اصل باعث اقتدار و عزت روز افزون ایران اسلامی شده است.

امیر اظهار داشت : مردم ایران از دیرباز براصول قرآنی و دستورات اهل بیت پایبند بوده اند ولی به خاطر اینکه حکومت ستم شاهی اعتقادی به اسلام نداشت ، فضا و عرصه برای اعتقادات مردم تنگ بود و این محدودیت ها انگیزه مردم را در شکل گیری انقلاب اسلامی قوت بخشید.

وی تأکید کرد: امروز کشور بعد از گذشت چهل و دو سال پیشرفت های چشمگیری در تمامی حوزه ها و عرصه ها داشته است واین مهم همه با تلاش فراوان غیور مردان سرزمینمان حاصل شده است.

امام خمینی(ره) بعد از ۱۵ سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا(س) حرکت کرد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورامین پیشوا قرچک امام خمینی(ره) راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورامین پیشوا پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورامین پیشوا قرچک امام خمینی ره راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب دانش آموزان امام خمینی امام راحل ورود امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان