Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین‌های ویژه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، زنگ انقلاب امروز ساعت ۹:۳۳ همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن، در برخی از واحد‌های آموزشی استان اصفهان و به صورت نمادین با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان در هنرستان دخترانه کاردانش هنر آیین شهر خور نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین به مناسبت ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن، سوت قطار‌های راه آهن اصفهان به صدا در آمد و رژه موتوری از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و همچنین مزار شهدای گمنام در خوراسگان به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

امروز، ناقوس کلیسای وانک در محله جلفای اصفهان به یمن ورود سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشورمان به صدا درآمد تا بار دیگر به جهانیان ثابت شود، طلوع انقلاب اسلامی خواسته تمام گروه‌ها و قومیت‌ها و مذهب‌ها در ایران بوده است.

همچنین با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن، بیش از هزار تاکسی در اصفهان شامل تاکسی‌های فرودگاه، سرویس مدارس، آژانس‌ها و تاکسی‌های بی‌سیم حدفاصل چهارراه فرایبورگ تا گلستان شهدای اصفهان را پیمودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان امام خمینی انقلاب اسلامی دهه فجر ورود امام انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دوم اردیبهشت ماه در اقدامی مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.
نیرویی مردمی که با تکیه بر مکتب عاشورای حسینی (ع) در عرصه‌های مختلف مانند ولایتمداری و مبارزه با ظالمان حماسه‌هایی ماندگار رقم زده است.
این نهاد مکتبی، در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، به دستور رسمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تأسیس شد.
این نهاد مردمی در همه‌ی عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و خدمات رسانی بی منت و صادقانه پای کار است و محرومیت زدایی، حمایت از اقشار کم برخوردار و خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم جامعه از اقدامات دیگر این نهاد مقدس و مکتبی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی مرزبانی خوبی برای مرز‌های این آب و خاک است.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی