Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه بازنگری شده کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی را برای اجرا به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ کرد.

به گزارش برنا؛ پس از گذشت حدود پنج سال از تدوین برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی، این برنامه توسط دانشگاه فرهنگیان بازنگری و پس از داوری و تصویب در گروه مشترک هماهنگی برنامه‌ریزی تربیت معلم در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه شامل 150 واحد درسی (26 واحد عمومی، 13 واحد تربیت اسلامی، 12 واحد تربیت علمی، 99 واحد تخصصی) و دو درس انتخابی مازاد بر سقف واحد است که دانشجومعلمان آنها را طی چهار سال تحصیلی خواهند گذراند.

اجرای برنامه بازنگری شده رشته آموزش ابتدایی برای تمام دانشجومعلمان ورودی بهمن ماه 1399 به بعد الزامی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه فرهنگیان کارشناسی آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود صالحی‌شبلیزی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه، اظهار کرد: در سال گذشته، برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه تلاش شد. در توسعه کمی برای افزایش تعداد دانشجو، گسترش فضای خوابگاهی و فرهنگی و آموزشی تلاش شد و از جمله اقدامات در این حوزه، ایجاد مجموعه ورزشی آموزگار ویژه دانشگاه بود. همچنین به منظور ایجاد دانشگاه جامع، زمین پردیس حضرت رسول (ص) به دانشگاه واگذار شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ نیز از نظر کمی و کیفی شاهد ارتقا خواهیم بود و در این خصوص، امسال فضا‌های آموزشی و خوابگاهی دانشگاه از نظر سرمایشی تجهیز خواهند شد.

صالحی‌شبلیزی گفت: سال گذشته از نظر کیفی، تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی بود و برنامه‌های متنوعی در این حوزه برگزار شد؛ از جمله اعزام ۷۰۰ دانشجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس، برگزاری اردو‌های راهیان نور، برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی کشوری و این برنامه‌ها امسال نیز ادامه خواهند داشت. همچنین برنامه‌ریزی شده است که امسال اساتید همراه با خانواده‌هایشان به سفر‌های عتباتی اعزام شوند.

وی بیان کرد: هدف استفاده از نیرو‌های کیفی در بخش اساتید و پرسنل خواهیم بود، همانطور که در گذشته نیز مصاحبه برای جذب استاد به صورت دقیق انجام می‌شد، این مصاحبه‌ها دقیق‌تر خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در تابستان پیش رو با دانش‌آموزان ممتاز و خوب دانشگاه جلسات و نشست‌هایی خواهیم داشت و برنامه داریم که بهترین دانش‌آموزان را به عنوان دانشجویان آینده جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در حوزه آموزشی نیز به دنبال راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در برخی رشته‌ها هستیم، از جمله در رشته زبان و ادبیات عربی با توجه به اینکه گروه آموزشی عربی این دانشگاه قوی است.

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد