Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن موحدی‌فر، صبح یکشنبه در مراسم گلبانگ انقلاب که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت نمادین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه دخترانه طوبی ناحیه ۲ یزد برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما این است که تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش استان یزد را با دو سند بالادستی تحول بنیادین آموزش و پرورش و گام دوم انقلاب به پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این راستا، برش آموزش و پرورشی استان یزد از سند گام دوم انقلاب تهیه شد و امروز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، اجرای این سند در یزد کلید می‌خورد.

موحدی‌فر اظهار امیدواری کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان یزد بتواند با اجرای این سند با افتخار اعلام کند که در سیستم آموزشی، مدیون خون شهدا نشده ایم.

تلاش دشمنان برای کوچک معرفی کردن دستاوردهای انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: معاندان و دشمنان نظام اسلامی قصد دارند با ترفندهای تبلیغاتی و موج رسانه‌ای که در اختیار دارند، دستاورهای انقلاب را کوچک معرفی کنند که در برابر آنها وظیفه سنگینی بر عهده ماست و باید با تبیین آنچه که در رژیم طاغوت بر مردم گذشت و تبیین اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی که همان عزت، عظمت و استقلال ایران است، رسالت خود را ایفا کنیم.

احمد ترحمی بیان کرد: اگر حتی به زعم دشمنان، نظام اسلامی هیچ دستاوردی نداشت، همین عزت و عظمت و استقلال ایران با همه دستاوردهای دوران گذشته برابری می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون با موجی از ابهامات و شبهات در فضای مجازی و در مواجهه با مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مواجه هستیم که وظیفه مسئولان، اصحاب رسانه و اصحاب خطابه و وعظ است که با زبان علمی و بیان روشنگرانه و ایفای وظایف انقلابی خود، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کنیم.

ترحمی ادامه داد: اعتلای نظام جمهوری اسلامی جدا از هرگونه گرایش سیاسی و خط و خطوط حزبی برای همه ما حائز اهمیت است و همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی و به نام مقدس نظام اسلامی سوگند یاد کردیم که خدمتگزار مردم و خدمتگزار آحاد جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم کشوری که به نام شهدا با مرام شهدا اداره می‌شود، همواره پای‌بند ارزشهای انقلابی باقی بماند و همه ما سنگربان و سنگردار امینی برای خون مقدس شهدا باشیم.

کد خبر 5135249

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب یزد اداره كل آموزش و پرورش استان يزد استانداری یزد دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل انقلاب اسلامی ایران لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا انقلاب اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود